CS Ikväll!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Evil M skrev:
Det var ju synd man inte var inne och lira idag då, för då kanske man hade fått kommit upp lite högre på listan än vad jag brukar göra :)
En match där det gick KASS för mig hade jag 4/11 :D Sämst nånsin för mig tror jag :tummenupp

MikkE

Guest
vette 17! jag skiter i att gå till jobbet imorrn, så jag kan vara uppe ett tag i alla fall ;)

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Men vafan e det jag hör?!? Du ska FUSKA vet du väl!! :mad:
hihi.. han vet inte hur man gör. det är nästan så att du å jag nesse får lära lite knep ;)

Å GÅ IN NU FÖR FAN!

MikkE

Guest
inte min spelkväll ikväll.. fy fan va mkt som gick fel och sedan förbannat mkt otur.
typ, man kollar åt sidorna men inte riiiiktigt så mkt så att man missar en fiende som sitter å skiter i hörnet och PANG! så e man död. andra sasker var som att man kollade åt A, sedan åt B, när man sedan kollar tillbaka till A (tagit typ 0,3 sekunder) så står det antingen en jävel där och mepprar sönder mig, eller hela laget (hände två ggr.)

fan alltså!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
inte min spelkväll ikväll.. fy fan va mkt som gick fel och sedan förbannat mkt otur.
typ, man kollar åt sidorna men inte riiiiktigt så mkt så att man missar en fiende som sitter å skiter i hörnet och PANG! så e man död. andra sasker var som att man kollade åt A, sedan åt B, när man sedan kollar tillbaka till A (tagit typ 0,3 sekunder) så står det antingen en jävel där och mepprar sönder mig, eller hela laget (hände två ggr.)

fan alltså!

Du är verkligen kass. :D ;)

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
blire nå lir ikväll????? Var ju kul igår! haha! awp äger! alla som gnäller kan antingen inte hantera den :7peta lr fattar inte att den tillhör spelet! :arsele :tungan :D :D

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
nomolas skrev:
blire nå lir ikväll????? Var ju kul igår! haha! awp äger! alla som gnäller kan antingen inte hantera den :7peta lr fattar inte att den tillhör spelet! :arsele :tungan :D :D

AWP är för folk med små könsorgan. Sådeså.

ifrit

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6 -01 Såld
nomolas grejjen är att det inte är några elita människor som spelar på sporthojs server...sen när du sitter som ct me awp o plockar så blir det inte så kul. Va för ett tag sen när det va 5 awp:are som va rätt duktiga som bara plocka allihop hela tiden....om jag inte minns fel så va de ingen som spelade på servern på ett tag där efter. Men i och med att du är ett moppefucko så får vi väll ha förståelse :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln