CS Ikväll!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
ifrit skrev:
nomolas grejjen är att det inte är några elita människor som spelar på sporthojs server...sen när du sitter som ct me awp o plockar så blir det inte så kul. Va för ett tag sen när det va 5 awp:are som va rätt duktiga som bara plocka allihop hela tiden....om jag inte minns fel så va de ingen som spelade på servern på ett tag där efter. Men i och med att du är ett moppefucko så får vi väll ha förståelse :tungan
Några grymma personer finns det allt :) (tycker jag iaf)

ifrit

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6 -01 Såld
jo en del e fan riktigt grymma....sånna som va kassa i början som blev helt galna efter 1-2 veckor :) men är ändå inte kul när nån bara sitter o pressar me awp. Jag gillar servern för det e trevligt folk som fan där o inte mycket campande o awp:ande :tummenupp

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ifrit skrev:
jo en del e fan riktigt grymma....sånna som va kassa i början som blev helt galna efter 1-2 veckor :) men är ändå inte kul när nån bara sitter o pressar me awp. Jag gillar servern för det e trevligt folk som fan där o inte mycket campande o awp:ande :tummenupp
Håller me!!:)

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Efter alla jävla HS igår så höll jag på att kasta ut datorn genom fönstret. var tvungen att logga ur efter bara 20 min :mad:

Ska föröka en gång till ikväll, Händer det samma sak då vet jag inte vad jag ska ta mig till :gnissla

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
stony skrev:
Efter alla jävla HS igår så höll jag på att kasta ut datorn genom fönstret. var tvungen att logga ur efter bara 20 min :mad:

Ska föröka en gång till ikväll, Händer det samma sak då vet jag inte vad jag ska ta mig till :gnissla
Känner igen det där jävligt väl :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Får alla lön på måndag?

I så fall vill jag föreslå lite slakt, lite gråt, lite hårda ord och icke förvridna personangrepp från runt 21.00. Kan det vara något, eller skall alla ut och droga?

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Får alla lön på måndag?

I så fall vill jag föreslå lite slakt, lite gråt, lite hårda ord och icke förvridna personangrepp från runt 21.00. Kan det vara något, eller skall alla ut och droga?
Jag får ingen lön, men ikväll ska jag ut och köra race igen, men i morgon är jag på!! Eller nu, eller senare idag :)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Får alla lön på måndag?

Lön? Ack, ack! Jag kommer ihåg på den gamla goda tiden när man fick lön... :tomten

Jag ska eventuellt iväg och köra go-cart i Borås ikväll, men om inte det blir av så ska jag perforera, arkebusera och likvidera er hela bunten! :kulspruta

Edit: Go-cart:en blir av imorgon, här ska piskas Rexisar! :whip

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:

Du är märklig Nisse. Antingen kommer du tre timmar efter alla spelat klart, eller så studsar du in på servern fem timmar FÖRE vi ska spela... :kocko

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln