abstruse skrev:Du ÄR verkligen gammal.
abstruse skrev:Med Wazze i laget behöver man inga fiender...
abstruse skrev:...
Jag vet inte om Rex loggade av för att han var less på att spela, om han skulle kolla upp vederbörande på SH eller om han blev lack p g a röran som rådde. Själv lessnade jag ordentligt på slutet för att jag istället för att kunna spela var tvungen att oavbrutet skriva uppmaningar.
t-rex skrev:Ett speciellt tack går till Indigo, som utan tvekan placerade ett par plugg i pannan på mig när jag försökte admina lite. Orm!
abstruse skrev:Om denne någon tillika var Biifer som sedan joinade eller om Biifer verkligen VAR Biifer, återstår att se här i forumet om en stund. Tror dock inte detta då Biifer tidigare har skött sig.
QUOTE]
t-rex skrev:Vidare bör väl Biifes skriva åt litet snabbt här om att det var han som var inne igår. Annars kommer alla med konstiga/ovanliga namn som använder mycket AWP att bli sparkade rätt snabbt.
Det var alltså inte JAG som spelade igår. En i min klass har tydligen fakenickat mig ett tag nu. Så om ni sett "Biifer" eller liknande spela tidigare i år så var det inte jag. Ett exempel: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=63322
Fakenicka mig Pinsamt
Å som "måltavlan" säger så har jag alltid skött mig när jag spelade förra året.
Jag föreslår att vi skapar en klassisk SH lista innan vi börjar spela. Det skulle ta bort alla facknickaden. (Tror inte någon orkar regga bara för att få spela på SH's server)
//Biifer, som alltid skriver in i tråden innan jag spelar. Har jag inte det så kicka "mig"
Biifer skrev:Det var alltså inte JAG som spelade igår. En i min klass har tydligen fakenickat mig ...
Killen har helt enkelt hamnat fel i samhället, tror inte det är en sån bra idé att döda.. Jag vet at du inte gillar det men det är det bästa. Jag tror att det blir bäst om vi håller oss till att skjuta ner Abstruse som vi alltid gör.t-rex skrev:Han inser att vi tyvärr måste döda honom nu? Har du hans adress?
Biifer skrev:Jag tror att det blir bäst om vi håller oss till att skjuta ner Abstruse som vi alltid gör.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|