CS Ikväll!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Själv behöver jag inga lagkamrater, klarar mig bäst på egen hand:D
 

Bifogat

  • de_inferno0001 (Medium).JPG
    de_inferno0001 (Medium).JPG
    59.1 KB · Visningar: 49

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jag är också på 22.00

Men.. kan vi inte börja tidigare, nu? Det verkar som en hel del är online nu också.
 
Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ok, med tanke på kvällens händelser:

Folk som fakenickar, EJ byter till "rätt" nick på direkt uppmaning, som basecampar med valfritt vapen, använder opassligt språk trots uppmaning, etc kommer hädanefter att kickas direkt utan vidare tillsägelser.

Ikväll var det uppenbarligen NÅGON som ej tillhörde forumet som spelade då Nisse och Mikke till att börja med ej kom in. Denne någon var troligtvis också samme person som snodde offkeffs nick, efter att först ha spelat med 1337, etc. Jag har SMS:at och PM:at offknuff för att få svar, tror dock inte det var han, utan tidigare omnämnde fakenickare.

Om denne någon tillika var Biifer som sedan joinade eller om Biifer verkligen VAR Biifer, återstår att se här i forumet om en stund. Tror dock inte detta då Biifer tidigare har skött sig.

Uppsnäppning nu, samt hjälp de admins som lirar att hålla koll på fakenickare.

Dessutom, kan man inte uppföra sig på servern så har man inte där att göra, oavsett om man är medlem på SH eller inte.

Jag vet inte om Rex loggade av för att han var less på att spela, om han skulle kolla upp vederbörande på SH eller om han blev lack p g a röran som rådde. Själv lessnade jag ordentligt på slutet för att jag istället för att kunna spela var tvungen att oavbrutet skriva uppmaningar.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
...

Jag vet inte om Rex loggade av för att han var less på att spela, om han skulle kolla upp vederbörande på SH eller om han blev lack p g a röran som rådde. Själv lessnade jag ordentligt på slutet för att jag istället för att kunna spela var tvungen att oavbrutet skriva uppmaningar.

t-rex bannade AWPn eftersom det campades, sedan gick han och lade sig. Lång jävla skitdag i morgon.

Ett speciellt tack går till Indigo, som utan tvekan placerade ett par plugg i pannan på mig när jag försökte admina lite. Orm!
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Det där ang. språket känner jag mig lite skyldig till, tror att de flesta vet att det är på skoj men jag ska skärpa mig ändå :) Annars kan jag bara hålla med Abs!
Behövs det fler admins så säg till! (Jag KAN vara seriös, faktiskt)
 

jonasjacobson

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2004
Ort
stockholm
Hoj
aprilia rs 250
det va hyffsat kul ikväll. jag glömmer ibland att jag har bomben och fuckar då för laget...ska försöka komma ihåg det.
jag tycker ni borde ställa ner round times, nu är det väl 4-5 min vilket gör det helt överlägset att vara terrorist.
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Kul med en server där Admins verkligen bryr sig och är rättvisa :Bugar
Det är annars mkt ovanligt som alla vet.
 

Indigo

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
690 SMC -09
t-rex skrev:
Ett speciellt tack går till Indigo, som utan tvekan placerade ett par plugg i pannan på mig när jag försökte admina lite. Orm!


Jag bjuder på detta.
Är så glad så fort jag får skjuta ngn så står han still är det bara ett plus!
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
En liten grej, språket. Jag inser att jag kastar sten i glashus nu, men tänk på språket lite. Könsord är opassande.

Att kalla någon/något hora visar på en extrem omognad i hur man förhåller sig till sina medmänniskor och jag föreslår att man blir kickad efter en varning.


Vidare bör väl Biifes skriva åt litet snabbt här om att det var han som var inne igår. Annars kommer alla med konstiga/ovanliga namn som använder mycket AWP att bli sparkade rätt snabbt.

/Michael
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
abstruse skrev:
Om denne någon tillika var Biifer som sedan joinade eller om Biifer verkligen VAR Biifer, återstår att se här i forumet om en stund. Tror dock inte detta då Biifer tidigare har skött sig.
QUOTE]
t-rex skrev:
Vidare bör väl Biifes skriva åt litet snabbt här om att det var han som var inne igår. Annars kommer alla med konstiga/ovanliga namn som använder mycket AWP att bli sparkade rätt snabbt.

Det var alltså inte JAG som spelade igår. En i min klass har tydligen fakenickat mig ett tag nu. Så om ni sett "Biifer" eller liknande spela tidigare i år så var det inte jag. Ett exempel: http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=63322
Fakenicka mig :rofl :rofl Pinsamt :7peta
Å som "måltavlan" :hihi säger så har jag alltid skött mig när jag spelade förra året.

Jag föreslår att vi skapar en klassisk SH lista innan vi börjar spela. Det skulle ta bort alla facknickaden. (Tror inte någon orkar regga bara för att få spela på SH's server)

//Biifer, som alltid skriver in i tråden innan jag spelar. Har jag inte det så kicka "mig"
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
t-rex skrev:
Han inser att vi tyvärr måste döda honom nu? Har du hans adress?
Killen har helt enkelt hamnat fel i samhället, tror inte det är en sån bra idé att döda.. Jag vet at du inte gillar det men det är det bästa. Jag tror att det blir bäst om vi håller oss till att skjuta ner Abstruse som vi alltid gör.
 
Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag har fått svar från offknuff och som jag misstänkte så var det alltså inte han som lirade. Troligtvis samme person som fakenickade även Biifers nick.

Detta innebär att om de nu inte var flera fjantar som vid samma tidpunkt begav sig in för att förpesta vår server så är det samma person som dessutom hade tillgång till flera nycklar. Detta då jag efter ett gäng tillsägelser och kickningar sedermera bannade 1337/offkeff och han sedan dök upp som Biifer.

Som följd av detta får vi väl alla hjälpas åt att försöka ha koll på folk som missköter sig. Om det drivs till sin spets och fortsätter vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Ett alternativ är ju i förlängningen att byta password på servern och endast PM:a ut detta till medlemmarna.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top