CS Ikväll!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Biifer Jag har haft samma prob i mellanåt specielt på aztec när det är mycke folk, sitter oxå på 8mb lina och har aldrig strulat förr. Har fått gå ur spelet 2-3gånger för jag fått connection problem.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Mitt laggade oxå på aztec när det var sju i varje lag, jag startade om datorn å kopplade loggade in mig igen. (comhem 1mbit) då funkade det..... Men bara på aztec som det händer

Evil M skrev:
Biifer Jag har haft samma prob i mellanåt specielt på aztec när det är mycke folk, sitter oxå på 8mb lina och har aldrig strulat förr. Har fått gå ur spelet 2-3gånger för jag fått connection problem.
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Det känns som om att det inte har att göra med hur många som spelar, laggade lika mycket när jag och dagaz spelade som när man lirar på internet med 20 andra. Det känns heller inte som att det börjar lagga när man tillexempel får en rök granat så sig eller när man hamnar i närstrid, då funkar det finfint, har ju bra ping o så. Men så helt plötsligt så bara stannar det, kanske 2-4sek, detta händer 4-5 gånger innan det helt dör och jag får skriva in retry i consolen.. Min bror som sitter i rummet brevid och har exakt samma problem.
Ska kolla upp det där med modemet...

Tack för alla svar!
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Va är det här? När jag kolla in på servern så var det bara 2st som va. Ni kan ju inte va bakis fortfarande :fyllisar

Hehehe Tom Byron, kul där i slutet, synd jag inte fick dig med min granat samtidigt som du sköt mig :D
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Evil M skrev:
Va är det här? När jag kolla in på servern så var det bara 2st som va. Ni kan ju inte va bakis fortfarande :fyllisar

Hehehe Tom Byron, kul där i slutet, synd jag inte fick dig med min granat samtidigt som du sköt mig :D

Lessen. Kinnekulle satt i armar, ben, skalle......... Somnade rätt bra när jag kom hem.

22.00 idag gäller dock! I vanlig ordning blir alla som inte kommer bannade från Servern.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
haha, det blev lite hetsigt, först hoppa, sedan spraya så mycket det gick :banana

Evil M skrev:
Va är det här? När jag kolla in på servern så var det bara 2st som va. Ni kan ju inte va bakis fortfarande :fyllisar

Hehehe Tom Byron, kul där i slutet, synd jag inte fick dig med min granat samtidigt som du sköt mig :D
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
WaZZe skrev:
Han borde se ut som en gorilla, så mycket som han "tränar" :hihi

20 minuter till :machinegu

Mnjae, jag går inte på gym (även om det skulle behövas lite av den varan också) :D - däremot tränar jag kickboxning. Grymt kul, prova på vet jag!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
DaGaz skrev:
Meeen! Släpp in mig.. blir utsparkad hela tiden, fullt eller?? :va
Utöka med ett par platser så man kommer in :(

Trist att du inte kom in. Vet dock inte hur det är med platserna, vi kör ju med 14 nu, kommer inte ihåg om det började lagga när Tom bytte till 16 för ett bra tag sedan.

Om inte annat, joina tidigare gott folk! Mörkret sänker sig över oss och folk börjar dra sig till burken igen för att lira CS. Joina vid 22 för att vara mer säker på en plats.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Tjohoo! Det var fan kul idag! Lossen höll sig oftast på en rimlig nivå :tummenupp
 

Bifogat

  • de_dust20001 (Medium).JPG
    de_dust20001 (Medium).JPG
    75.1 KB · Visningar: 44
  • de_inferno0004 (Medium).JPG
    de_inferno0004 (Medium).JPG
    59.3 KB · Visningar: 44

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
abstruse skrev:
Om inte annat, joina tidigare gott folk! Mörkret sänker sig över oss och folk börjar dra sig till burken igen för att lira CS. Joina vid 22 för att vara mer säker på en plats.

Jo jag var inne innan 22, fick ett återfall bara :hihi Bra drag..
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top