CS Ikväll!

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Det händer inte så ofta, att jag dödar mmm asså.. Men när jag dör det.. då.. då.. :banana
 

Bifogat

  • mmm.JPG
    mmm.JPG
    139.7 KB · Visningar: 51

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Nisse Järnet skrev:
H?

Evil: Sen kan du skriva typ net_graph position eller nåt, annars hamnar den över pengarna = jobbigt som fan!


ahh min är över pengarna. Man ser inte dom :mad:
Hur flyttar jag den?


Förresten vet jag inte vem H var. Men eftersom ingen klagat på att han blivit bannad i denna tråden så antar jag att det var någon oreggad som var inne...
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Trango_B skrev:
ahh min är över pengarna. Man ser inte dom :mad:
Hur flyttar jag den?


Förresten vet jag inte vem H var. Men eftersom ingen klagat på att han blivit bannad i denna tråden så antar jag att det var någon oreggad som var inne...
Jag skrev ju det :tungan
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag har ett förslag angående dessa nya gökar som dyker upp utan man har koll på vilka det är:

Förslaget går ut på att alla nya åtminstone skriver ett inlägg i den här tråden och presenterar sig. På så vis kommer alltid någon admin eller annan spelare ihåg vem denne är och det slipper bli diskussioner. Som det är i dagsläget sitter jag och Rex i extremfall i GSM-samtal med varandra då det är någon ny kurre på (som inte sällan missköter sig och vägrar svara på tilltal). Vad vi då får göra är att en av oss loggar ur och är tvungen att gå in på forumet och söka på nicket. Visar sig ibland att snubben ifråga är medlem, men aldrig skrivit något i CS-tråden och i vissa fall knappt på forumet över huvudtaget.

Nå, vad säger ni? Är det ett bra förslag att alla som är nya får presentera sig här? Som det är nu får Rex och undertecknad vissa kvällar mer leka polis än spela själva, vilket är högst frustrerande. Vi vill ju också lira och inte behöva sitta och tjata. Det är ju inget självändamål utan enbart i syfte att de slottar som finns ska vara tillgängliga för medlemmar och inga andra.

Anser också att, oavsett om man är medlem eller inte, missköter man sig så åker man ut. Jag kommer inte ihåg nicket nu, men en kurre vägrade svara på tillltal under en kvarts tid och efter först en halvtimma lyckades han med bedriften att byta till "SH-nick".

Frånsett merjobbet för admins så innebär dylikt beteende att medlemmar inte kommer in utan kottar som ovan tar upp lediga slottar. I exemplet ovan vet jag t ex att Nisse ville in men, kom inte in på servern för att det var fullt.

Vad tycker ni? Ska vi kicka alla som inte svarar samt har rätt nick tämligen omgående, istället för att vara snälla och dalta för länge med dem (vilket jag känner att vi har gjort tills nu)?
 

Hägglund

Varför bromsa om man kan gasa?
Gick med
6 Feb 2004
Ort
Gävle
Hoj
Ducati Hypermotard
Evil M skrev:
:rofl Antar att jag kommer unt 22.

Btw Nisse hur får du fram det där du har 60fps, in:47k/s, out:21k/s och lössen du har tjatat om så mycke? Jag hade helt okej ping i går men det lagga så fort det hände nått och det funkar ju inte så bra för min del då, mina löss kanske oxå härjar fritt som dina gjorde för ett tag sen? Vore ju kul å veta iaf.


Stäng av vertikalsynken så får du inte bara "60fps" :fakta
om din dator klarar av det föstårs... :tungan
kommer nog också runt 22:00....då verkar det ju lite livat där inne :fyllisar
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
abstruse skrev:
Jag har ett förslag blablablabal?
Går det inte att ändra lösen till server och ni pm´ar ut det till alla som vill vara med? Kommer det en ny så får han/hon helt enkelt pma dig eller Rex för lösen?.

Sen att kicka någon direkt kanske kan bli lite dumt, ibland ser man inte all text som skrivs mm men ändrar man inte nick/beteende efter ett par tillsägningar så blir man kickad, då kanske man fattar att nått är fel iaf?.
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Jag tycker Evil M har ett mkt bra förslag. Bara ändra lösenordet och skriv inte ut det någonstans här på SH. Enda sättet att få det ska vara genom PM från admin.
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Biifer skrev:
Det händer inte så ofta, att jag dödar mmm asså.. Men när jag dör det.. då.. då.. :banana

*host host* d kommer ja inte ihåg... :rolleyes:

men men, en rolig stund va d innan föreläsningen.
Kommer in nån kväll å låter dej fortsätta dödandet på mej
 

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
Presentation av Egget och mig

Vi är ju båda lite kända i CS-världen men jag tycker att det här med presentation är en trevlig idé! :)

Nick: nLasse (eller n'Lasse)
Favoritvapen: m4a1/ak47 eller g3psg1/sg550 beroende på bana + DEAGLE!
Ålder: 44
Kärleksstatus: särbo med Miss Sophie
Barn: 3 st, egget + Kettil (kille, 14 år) och Sunniva (tjej, 12 år)
Sysselsättning: anställd på konsultfirma i Sollentuna (programutvecklare)
Hoj: Triumph Daytona 955i 2001 (min tredje hoj)
Övriga intressen: golf, klättring, snowboard, go (brädspel), musik etc etc

Nick: egget
Favoritvapen: ak47 + niven
Ålder: 16
Kärleksstatus: ingen speciell, CS och skola tar all tid
Barn: nejnej
Sysselsättning: Läser naturvetenskapligt program på Fyrisskolan i Uppsala
Hoj: Ingen än. Har dock skinnställ/hjälm/ryggskydd och åker gärna med pappa!
Övriga intressen: Innebandy, musik, snowboard
 

Bifogat

  • cs.JPG
    cs.JPG
    10.2 KB · Visningar: 23
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top