CS Ikväll!

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Nice med en cs tråd. Visste inte att intresset var såhär stort på SH. Jag har missat hela den här sektionen totalt.

Nick: Daisuke (ja, det är från Silver Fang ni som undrar) :tummenupp
Favoritvapen: colt/ak/deagle/glock/he/awp/usp/kniv - de vanligaste
Ålder: 20
Kärleksstatus: Fröken Höger :confused:
Barn: Nej
Sysselsättning: IT-support
Hoj: Tar hojkortet -05. Då ska jag köpa en turbo r1 :kocko nej någonting inom 65' gränsen.
Övriga intressen: Styrketräning 4ggr veckan (tränat 4år), hifi, inredning/design..dyra prylar i allmänhet :(. Umgås med kompisar, fast det är väll inget intresse?

Mig själv om CS: Är väll en ganska stabil spelare. Går bra om jag är med från början av mapchange osv, annars brukar jag ha som tendens att ej komma in i matchen. Stormglad. Hatar camping, om jag inte är ensam kvar mot 4st.

Så jag hoppas det är några som är inne och lirar ikväll. Runt 8tiden kanske :)

Ha det!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
thopa skrev:
Nick: Daisuke (ja, det är från Silver Fang ni som undrar) :tummenupp

Tips i all välmening: På SH-servern ska alla spela under sina sporthojs-nick, sålunda thopa för din del.

Välkommen.
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
abstruse skrev:
Tips i all välmening: På SH-servern ska alla spela under sina sporthojs-nick, sålunda thopa för din del.

Välkommen.


aah, ok, thopa it is.

Jag har nämligen inte orkat läsa igenom de 267 sidorna så ja hade inte fått det klart för mig som du kanske hajjade, men thx. Hoppas det finns några slots lediga för mig nu då. :machinegu
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross

didjik

Guest
Evil M skrev:
Vad är den här nya skiten för nått? Såg ju ut att va sjysst grafik fast man måste väl ha en nasa dator för att det inte ska lagga där om det redan laggar nu :3freak

Counter-Strike: Source heter det och har släppts igenom steam för nerladdning (givetvis så måste man betala för det) om man inte fixar den crackade versionen som funkar perfekt på alla servrar med lite fix.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Evil M skrev:
Vad är den här nya skiten för nått? Såg ju ut att va sjysst grafik fast man måste väl ha en nasa dator för att det inte ska lagga där om det redan laggar nu :3freak
Laggar det nu så är det nog ingen idé att installera det nya tyvärr!
 

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Diverse
Här är man seriös o köper Half Life orginal och ska lira CS på den nya datorn... Va får man för det, jo när jag ska spela online så får man givetvis svaret att serialen är upptagen. Och för att få ny ska man skicka in kort på serialen, cdskivan osv osv...

:näsblod
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Trango_B skrev:
Jag hade oxå kulmus innan, nu har jag en MX510. Jag har inte blivit bättre alls på cs trots bytet känns det som. Nästan sämre istället :näsblod . Jag tror det beror på att jag kör mx510 direkt på mitt skrovliga bord. Det hackar lite då så jag vet inte om man kanske ska köpa en musmatta till den oxå? Någon som vet om det blir bättre med musmatta? Isåfall vilken musmatta är mest prisvärd?

Klart att du måste ha en musmatta.

Kolla här och ta en efter smak: http://www.maxfps.se/default.asp

Jag rekomenderar SteelPad S&S eller en fUnc sUrface 1030 (med risk för att låta nördig) Du måste också ha ett par schyssta "skatez" (finns på sidan) och de bästa heter HyperGlide, ta dem som är till MX510 bara.
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Nisse Järnet skrev:
Jag kör också utan matta :) Fan vad grym man kommer bli med ny mus och matta! :D


Känner det oxå :D Nu ska jag handla och sen jäklar :machinegu :D

Måste byta config oxå känns det som, jag kör med piltangenterna :rodnar
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Trango_B skrev:
Känner det oxå :D Nu ska jag handla och sen jäklar :machinegu :D

Måste byta config oxå känns det som, jag kör med piltangenterna :rodnar
Kör oxå med piltangenterna, kan inte med att köra med nått annat. Jag har fUnc sUrface 1030 mattan, gillar den.

Nisse Järnet skrev:
Laggar det nu så är det nog ingen idé att installera det nya tyvärr!
Har inte laggat förut, sitter på en 8mb lina, 2400mhz pentium, 512DDR ram, 64mb nvida kort det är väl det ända som är den svaga länken. men som sagt det har ju inte laggat förut, har börjat på sista tiden.

Tex om man är ct på aztec och kommer in i rummet och kollar bort över bron och en T kommer in i rummet på andra sidan så laggar det till. Skit störande är vad det är :4skrika

Fick ju fram fps mätaren i går och den hoppar snabbt som f-n mellan 59-60 hela tiden men så fort det händer nått går den ner till 30-40 :3freak

Någon som har nått bra tips som funkar?
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Evil M skrev:
Kör oxå med piltangenterna, kan inte med att köra med nått annat. Jag har fUnc sUrface 1030 mattan, gillar den.

Har inte laggat förut, sitter på en 8mb lina, 2400mhz pentium, 512DDR ram, 64mb nvida kort det är väl det ända som är den svaga länken. men som sagt det har ju inte laggat förut, har börjat på sista tiden.

Tex om man är ct på aztec och kommer in i rummet och kollar bort över bron och en T kommer in i rummet på andra sidan så laggar det till. Skit störande är vad det är :4skrika

Fick ju fram fps mätaren i går och den hoppar snabbt som f-n mellan 59-60 hela tiden men så fort det händer nått går den ner till 30-40 :3freak

Någon som har nått bra tips som funkar?

Vad kör du på för upplösning?
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Meissner skrev:
Här är man seriös o köper Half Life orginal och ska lira CS på den nya datorn... Va får man för det, jo när jag ska spela online så får man givetvis svaret att serialen är upptagen. Och för att få ny ska man skicka in kort på serialen, cdskivan osv osv...

:näsblod
Det kan funka med att hoppa in i morgon. Ibland får de spatt, de där.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top