CS Ikväll!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Joo men det gick ju rätt bra till slut :tummenupp
 

Bifogat

  • de_inferno0007.jpg
    de_inferno0007.jpg
    99.6 KB · Visningar: 45
  • de_inferno0009.jpg
    de_inferno0009.jpg
    107.4 KB · Visningar: 35

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
n'Lasse skrev:
Ja, du var het ikväll! :tummenupp

Till skillnad från mig... men det var ju bl a den där t-rex fel! :mad: Sköt mig i ryggen närhelst han kom åt! :kulspruta

:tungan

Att skjuta folk i ryggen är manligt! :mattias



Jag gjorde även min andra klockrena knivning på 2 dagar, denna gången dagazarn, igår nisse. Skall nog använda kniv oftare...

Lessen FÖ för det där lilla bytet till oilrig, det vart änna en lite feltryckning.
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Äää bara skoj och testa någon annan bana än samma hela tiden.

tror ni Norton antivirus proget kan ställa till det för mig så det laggar? Har alltid det på så fort jag är ute på nätet.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Evil M skrev:
Äää bara skoj och testa någon annan bana än samma hela tiden.

...


Poäng där.

Det finns runt 30 banor på servern, vi använder kanske 3... Att vidga sina vyer är både bra och kul. Alltså, om jag eller abs, efter eget huvud, någon gång/kväll väljer en helt ny bana, komemr folk att klara detta eller kommer vi få folk som omedelbart loggar ur?

Kommentarer önskas och krävs.
 

MikkE

Guest
fy fan va dåligt det gick för mig. var iofs jääävligt trött, somnade på tåget på väg hem.... KLOCKAN 2200!! tjena säger jag...

dessuto så blev jag dödad med HS 95% av alla jävla gånger!!!!



BANNA HS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
MikkE skrev:
fy fan va dåligt det gick för mig. var iofs jääävligt trött, somnade på tåget på väg hem.... KLOCKAN 2200!! tjena säger jag...

dessuto så blev jag dödad med HS 95% av alla jävla gånger!!!!



BANNA HS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihihihih :D :banana
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nya banor gör väl inget, det enda jag inte diggar e när någon måste vara VIP å bli eskorterad till en helikopter, men annar funkar väl lite nytt oxå. Men jag spelar ju bara på SH- servern så..... jag lär nog bli rätt vilsen ifall det dyker upp någe nytt. *springer fel ändå juh* :tungan

Men kanske segt å spela 25 nya banor per kväll, kanske räcker att prova någon hit å dit typ

t-rex skrev:
Poäng där.

Det finns runt 30 banor på servern, vi använder kanske 3... Att vidga sina vyer är både bra och kul. Alltså, om jag eller abs, efter eget huvud, någon gång/kväll väljer en helt ny bana, komemr folk att klara detta eller kommer vi få folk som omedelbart loggar ur?

Kommentarer önskas och krävs.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Nja, asså, en kväll skulle i så fall kunna se ut något så här;

Uppvärmning Aztec, fortsättning Inferno (heter den va?), sedan en ny bana, avslutningsvis dustII och nuke, och sist iceworld när folk droppar av. Då är klockan runt 24.00 och alla utom nisse vill slagga.

How's that?
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
t-rex skrev:
Nja, asså, en kväll skulle i så fall kunna se ut något så här;

Uppvärmning Aztec, fortsättning Inferno (heter den va?), sedan en ny bana, avslutningsvis dustII och nuke, och sist iceworld när folk droppar av. Då är klockan runt 24.00 och alla utom nisse vill slagga.

How's that?

Det låter bra som fan! Kul om vi kan bestämma någon ny bana att spela lite oftare på så man lär sig den. Jag tycker själv Oilrig är riktigt kul men det tyckte visst inte vissa andra. Ofta tycker man ju att en ny bana är tråkig automatiskt bara för man inte hittar och blir nedskjuten några gånger i rad.. men ger man dom en chans brukar man ofta gilla dom efter ett litet tag när man kommit igång.
 

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
Vet nån om det finns nån sida som beskriver alla mappar med bilder etc? Har sökt på nätet men inte hittat någon bra sida. Eller så får man ge sig in och springa i alla mappar.

Finns en map jag spelade en del för ett tag sedan. Den heter nåt med mill. Tyckte jag va kul iaf. Jag har svårt för office, prodigy och cbble fast det är väl ovana. Vi kunde kanske ha en lista med mappar där vi kan sätta betyg (och ändra under tiden) så ser vi hela tiden vilka mappar som är populärast?
 

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
Men jag är helt klart med på att börja testa nya mappar. Mycket bra initiativ! :tummenupp

Ikväll spelar jag och egget innebandy mellan 22 och 23:30 ca. Tittar nog in en sväng efter det.
 

Egget

Vild, galen och för ung!
Gick med
17 Apr 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Kanske när jag bli äldre
Jag tycker att det där med nya mappar låter skoj, men jag skulle vara väldigt tacksam om man kunde ändra på roundtimern från 5 minuter till 3 minuter. Det blir väääldigt segt ibland (särskilt på nya mappar) när två stycken spelare i ett "en-mot-en-läge" springer runt varanndra eller sitter och gömmer sig. Bättre att sätta lite press på Terroristerna.

Jag skulle egentligen vilja följa CPL:s (Cyberathlete Professional Leauge) regler med bara 1.75 minuter per runda men jag tar hänsyn till att alla (ta inte illa upp :gnissla ) inte är så jättebra.

Det var allt för mig

Over`n Out
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top