CS Ikväll!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
mmm skrev:
Tecken på att du spelat för mycket cs:

(troligtvis gammal för de flesta men kul ändå ;) )

1: När din mamma drar undan gardinerna på ditt rum på morgonen så skriker du: ”MOGEN TEAMFLASH, Jeavla n00b”

2: När du äter så byter du snabbt från kniv till gaffel och tillbaka

3: När du ska gå till skolan tar du genast fram kniven för att kunna springa fortare

4: När du skriker: ”Sluta blocka jeavla n00bs” i kön till maten

5: När du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som laggat fast

6: När du skriker ut: ”Need Backup!” På prov

7: När väckarklockan piper så springer du genast och hämtar verktygslådan för att deffa

8: Jag vågar inte dusha :S (varför?) Därför jag tror att grannarna har Wall-Hack
_________________
Hahahahahahahahahah :D:D:D:D Aldrig hört nån tidigare. Haha :lol
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
Tecken på att du spelat för mycket cs:

(troligtvis gammal för de flesta men kul ändå ;) )

1: När din mamma drar undan gardinerna på ditt rum på morgonen så skriker du: ”MOGEN TEAMFLASH, Jeavla n00b”

MOahaha! Klockren! :rofl
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ok guys! Ikväll är det Dinos sista kväll på SH-servern för den här veckan. Imorgon ska han iklädd traditionella muslimska kläder och med koranen i högsta hugg sätta sig på ett flyg till Washington DC för att där borta lura jänkarna att köpa Rexens mer eller mindre suspekta tjänster.

Sålunda, jag hoppas så många som möjligt infinner sig zum Abend vid 22 så vi kan sätta kniven i göteborgarns gäddhäng och enligt konstens alla regler tillönska densamme en trevlig vistelse på andra sidan pölen.
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
abstruse skrev:
Ok guys! Ikväll är det Dinos sista kväll på SH-servern för den här veckan. Imorgon ska han iklädd traditionella muslimska kläder och med koranen i högsta hugg sätta sig på ett flyg till Washington DC för att där borta lura jänkarna att köpa Rexens mer eller mindre suspekta tjänster.

Sålunda, jag hoppas så många som möjligt infinner sig zum Abend vid 22 så vi kan sätta kniven i göteborgarns gäddhäng och enligt konstens alla regler tillönska densamme en trevlig vistelse på andra sidan pölen.

Jag kommer och hjälper till...
 

=X=

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Ort
Hemma i Skåne
Hoj
Nej
Bannad

Om ni frågar mig vad mitt nick e här på Sporthoj och jag svarar X gå då in o kolla om jag finns eller inte ditt lilla moppe pucko. :kocko
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
=X= skrev:
Om ni frågar mig vad mitt nick e här på Sporthoj och jag svarar X gå då in o kolla om jag finns eller inte ditt lilla moppe pucko. :kocko

Det var just vad jag gjorde. Du svarade X och jag sökte på X, vilket du även skriver ovan och det finns ingen med det nicket.

Hade du svarat =X= så hade problemet varit ur världen. Jag ska ta bort bannen på dig, men du kan skippa nuvarande attityd när det dessutom är helt och hållet ditt eget fel att du blir bannad.
 

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
Det var ju någon som fakenickade nisse förra veckan. För att upptäcka det var det ju bara att be vederbörande sjunga en liten sång. När personen vägrade visste man ju säkert att det inte var den riktiga nisse som var inne :D
 

didjik

Guest
n'Lasse skrev:
Egget sade något om att om alla uppgav sitt Steam-id så kan man lägga in dessa i servern så kommer inga obehöriga in. Kan det vara nåt?

Tycker att det låter som en bra idé.. hoppa det bli lite :kulspruta idag, för idag ska jag vara med och spela spel med :)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
n'Lasse skrev:
Egget sade något om att om alla uppgav sitt Steam-id så kan man lägga in dessa i servern så kommer inga obehöriga in. Kan det vara nåt?

Värt att beakta om problemet blir värre. Dock, i dagsläget så är det ett fåtal obehöriga som nästlat sig in, så jag tror det är lite overkill i skrivande stund.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top