Nisse Järnet
pschyy =D
Gick bra för mig i början där Jag var odödlig!thopa skrev:Jag, Heda o Padde e inne. Var e ni?
Gick bra för mig i början där Jag var odödlig!thopa skrev:Jag, Heda o Padde e inne. Var e ni?
Hahahahahahahahahah Aldrig hört nån tidigare. Hahammm skrev:Tecken på att du spelat för mycket cs:
(troligtvis gammal för de flesta men kul ändå )
1: När din mamma drar undan gardinerna på ditt rum på morgonen så skriker du: ”MOGEN TEAMFLASH, Jeavla n00b”
2: När du äter så byter du snabbt från kniv till gaffel och tillbaka
3: När du ska gå till skolan tar du genast fram kniven för att kunna springa fortare
4: När du skriker: ”Sluta blocka jeavla n00bs” i kön till maten
5: När du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som laggat fast
6: När du skriker ut: ”Need Backup!” På prov
7: När väckarklockan piper så springer du genast och hämtar verktygslådan för att deffa
8: Jag vågar inte dusha :S (varför?) Därför jag tror att grannarna har Wall-Hack
abstruse skrev:Ok guys! Ikväll är det Dinos sista kväll på SH-servern för den här veckan. Imorgon ska han iklädd traditionella muslimska kläder och med koranen i högsta hugg sätta sig på ett flyg till Washington DC för att där borta lura jänkarna att köpa Rexens mer eller mindre suspekta tjänster.
Sålunda, jag hoppas så många som möjligt infinner sig zum Abend vid 22 så vi kan sätta kniven i göteborgarns gäddhäng och enligt konstens alla regler tillönska densamme en trevlig vistelse på andra sidan pölen.
=X= skrev:Om ni frågar mig vad mitt nick e här på Sporthoj och jag svarar X gå då in o kolla om jag finns eller inte ditt lilla moppe pucko. :kocko
Nisse Järnet skrev:Det var kul ikväll Visst är min skönsång vacker?
Haha det är bara som det låterabstruse skrev:Du är tondöv Nisse, tondöv.
GivetvisEvil M skrev:Sjöng han på danska?
Då måste det ju ha låtit braNisse Järnet skrev:Givetvis
Haha självklartEvil M skrev:Då måste det ju ha låtit bra
n'Lasse skrev:Egget sade något om att om alla uppgav sitt Steam-id så kan man lägga in dessa i servern så kommer inga obehöriga in. Kan det vara nåt?
n'Lasse skrev:Egget sade något om att om alla uppgav sitt Steam-id så kan man lägga in dessa i servern så kommer inga obehöriga in. Kan det vara nåt?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|