CS Ikväll!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Blir några hektiska dagar nu på julruschen/mellandagsrea så jag skolkar nog lite av och till :rolleyes:

Bara man inte kommer tillbaka å alla springer runt som aliens å pingviner :tomten :hihi

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Bara man inte kommer tillbaka å alla springer runt som aliens å pingviner :tomten :hihi

Du menar till skillnad från "springer runt som yra höns" vilket är kutym på servern... :tomten

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Mmmm, eller någe. Ikväll e jag ledig ivf,ska prova å spela lite då tror jag...... så det blir etthöns ivf som steppar runt högljutt och springer åt fel håll :tummenupp

abstruse skrev:
Du menar till skillnad från "springer runt som yra höns" vilket är kutym på servern... :tomten

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Sprites
Skins
Skins

Sprites kan vara allt ifrån färgen på mynningselden, HEexplosioner, radarutseende och kulhål osv..

Skins innefattar främst vapnets utseende.. t.ex silvrig glock, svart awp samt lite mer överdrivna vapenskins.. (sida 2 är bäst)

För er som tröttnat på det vanliga utseendet och vill hypa till och få en mer hippieaktig look :3freak

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Biifer skrev:
Thopa: Vart ska man lägga filerna man laddar hem då? (Skins)

Lägg alla mdl filerna i mappen "models"!

Glöm inte att säkerhets kopiera om nått går galet!

Last edited:

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Biifer skrev:
Thopa: Vart ska man lägga filerna man laddar hem då? (Skins)

Som padde sa. Han som för övrigt hjälpte mig. Padde - hacker - cheater :hihi

C:; valve; Steam;Steamapps;"din mail";Counter Strike; cstrike;models (här lägger du vapen skins. Ta bara .mdl filerna)

C:; valve; Steam;Steamapps;"din mail";Counter Strike; cstrike;models;player (här lägger du in spelar skinsen)

C:; valve; Steam;Steamapps;"din mail";Counter Strike; cstrike;Sprites (här lägger du in olika sprites)

Ska du lägga in bulletholes (decals som den filen heter) lägger du den bara i cstrike mappen

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Jo... såhär kan det se ut om man har en förkärlek till filmstjärnor ( :3freak ) och seriefigurer. Det går även att få dem i andra färger...

Bifogat

• bender.JPG
    bender.JPG
    103 KB · Visningar: 48
  • predator.JPG
    predator.JPG
    98 KB · Visningar: 40

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
thopa skrev:
Jo... såhär kan det se ut om man har en förkärlek till filmstjärnor ( :3freak ) och seriefigurer. Det går även att få dem i andra färger...

LMAO! Smurfmupparna var ju störtsköna! :yoparty De där kan jag aldrig installera i min burk, då skulle jag ligga och vrida mig av garv hela tiden. :hihi

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
liljekvist skrev:
...

Är nästan alltid ct.

Fel. No offence, men du, som alla andra, använder autojoin. Sedan justerar vi lagen på eget initiativ när det är uppenbart att lagen är snea.

Idag skall jag lämna kontoret i tid, oavsett vad som händer. Så 2100 skall ni dö hela bunten.

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
t-rex skrev:
Fel. No offence, men du, som alla andra, använder autojoin. Sedan justerar vi lagen på eget initiativ när det är uppenbart att lagen är snea.

Idag skall jag lämna kontoret i tid, oavsett vad som händer. Så 2100 skall ni dö hela bunten.

Ok. Har bara varit med två gånger på eran server... så jag rättar mig efter det. MEn jag rättar mig inte efter att dö! Så där blir det upp till bevis :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln