CS Ikväll!

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
blir det något ikväll?

sugen på att spö er lite... :fatta!

Mvh :banana

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
liljekvist skrev:
Gött, tränar du med kick :tummenupp

Yep, tränar kick- och thaiboxning på Ironman i Herrljunga. Klubben finns i Götet, Borås och Herrljunga. (Se www.ironman.se .)

Kom just hem nu och hoppar omedelbums in på servern, hoppas det är några på som lirar...

MikkE

Guest
fyyy fan va skit det har gått hela kvällen! fattar inte vad som har hänt

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kvällens ofantliga lagg berodde på att Tom uppgraderade en del program på servern. Framledes kommer det sålunda funka lika klockrent som det har gjort tidigare. Hoppas ni har överseende med det lilla underhåll som likväl måste göras från stund till annan.

Jag uppmanar ånyo de nya spelarna som oreggade befann sig på servern att presentera sig här i tråden efter att de reggat sig. Dels gör det så att andra medlemmar vet vilka de är, dels så slipper det bli tjafs och onödigt snack igen när de framöver spelar med andra admins som ej lirade ikväll.

FYI, på SH-servern gäller det att spela med såväl hjärna som hjärta. Vi har under en lång tid haft en mycket gemytlig stämning, vilken vi vill behålla. Sålunda, man får uttrycka ilska, men på ett "trevligt" sätt och med glimten i ögat. Könsord och nedsättande sexistiska kommentarer är ej tillåtna. Det finns de facto dessutom minst en kvinnlig medlem som piskar de flestas *ss de gånger hon spelar.

Vidare, är lagen ojämna, se då till att bästa spelaren i ledande laget byter mot "sämsta" spelaren i det lag som ligger under för stunden. (Den senare brukar normalt sett vara någon av oss admins...) :rolleyes: :näsblod

Avslutningsvis, är man i ledande laget är det inte ok att flera i detta lag sitter och campar med AWP, även om vi tillåter vapnet. Samtliga vapen ska nyttjas med förstånd och sunt förnuft. Vi är alla på servern för att ha kul, detta är ingen elite-server utan folk har tämligen varierande skicklighetsgrad. På SH-servern spelar vi för att ha kul med andra SH-medlemmar.

Gott nytt år på er alla...

...och jag hoppas vi ses på servern även framöver, men att jag är den som ser er först... :kulspruta :brynad

Edit: Förtydligar...

Last edited:

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Det var skit kul ikväll !!

Fan va deaglen smiskar när man har flyt...

Tack för ikväll!

/N

MikkE

Guest
bra abstruse!

tycker att MÅNGA som lirar på serverna är ruggit grymma. blir nästan jobbit själv när man kommer på minus :) det något helt fel för mig, ingenting funkade som jag ville, jag lirade helt ostrategiskt och dåligt med andra ord..... kommer väl bättre dagar.
Men ikväll var

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MikkE skrev:
tycker att MÅNGA som lirar på serverna är ruggit grymma. blir nästan jobbit själv när man kommer på minus :) det något helt fel för mig, ingenting funkade som jag ville, jag lirade helt ostrategiskt och dåligt med andra ord..... kommer väl bättre dagar.
Men ikväll var

Sant, majoriteten av de nya kottarna är överdjävliga mest allihop. Sedan har man ju såväl dåliga dagar som bra dagar. Btw, den där isse ska jag ta mig ett snack med... :rolleyes: :)

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Det var riktigt kul idag :banana

Kul att det kom några nya oxå, det behövs ju lite mer folk ibland.
Dock så kan man ju önska att dom svarar på tilltal och inte skjuter teammates i basen m.m. Men det går säkert bättre nästa gång. Man undrar ju var alla hittar lösenordet trots att det verkar som om dom inte hört talas om SH.

Efter önskemål idag så lade jag in AWP igen. Direkt ändrades spelet till ett tråkigt ställningskrig där flera mestadels stod och aimade och väntade med snipern. Således stängde jag av den igen.

En grej att ta upp med Tom är detta med banorna. Vi skulle behöva några fler kul banor som är små och passar när man är 2-4st eller liknande som spelar.
Ni som vet om någon sådan bana kan väl tipsa om den här i tråden.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...