Trango_B skrev:Efter önskemål idag så lade jag in AWP igen. Direkt ändrades spelet till ett tråkigt ställningskrig där flera mestadels stod och aimade och väntade med snipern. Således stängde jag av den igen.
En grej att ta upp med Tom är detta med banorna. Vi skulle behöva några fler kul banor som är små och passar när man är 2-4st eller liknande som spelar.
Ni som vet om någon sådan bana kan väl tipsa om den här i tråden.
Vad gäller AWP tycker jag det är bättre att vi behåller den på hela tiden. (Det trodde jag att den var nu...) Skulle några börja missbruka den, säg då först till i spelet. Fortsätter de så är det slay som gäller, problemet torde således vara löst. Gamla medlemmar missbrukar AWP sällan för att i stort sett inte säga aldrig. Skulle det ske av någon ny, knäppsa på näsan medelst slay och budskapet torde gå fram.
Vad gäller banorna var det inte så där vansinnigt länge sedan vi slängde upp ett gäng nya. Men, faktum är att dessa nästan aldrig spelas för att det är alltid någon som gnäller över att de inte hittar. Rex och jag gjorde en drive för några veckor sedan och körde lite nya banor, men det blev mothugg på flertalet banor som var "nya" för att man ej hittade. (Jag hittar inte heller på de nya, men spelar vi dem aldrig så lär vi oss dem aldrig heller.)
Däremot, ska vi byta ut någon så är det ju speedball-banorna. Ofta så buggar de ur med ekoljudet och ekot hänger sedan kvar på efterföljande banor, ÄVEN om man ibland skriver i konsollen för att bli av med oljudet. Någon som har tips på motsvarande bana som exempelvis ice_world, eller marginellt större, så är jag för att lägga in dessa.