Hahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaat-rex skrev:Annan tråd;
Jag ser framför mig en bild på hulk hogan som sitter framför en jätteliten dataskärm, spelar cs och frustar missnöjt....
Trango_B skrev:Haha, jag har inte mkt muskler alls. 230 är inte så mkt i mark jue.
Förresten så tar Thopa oxå 230 skulle jag tro.
haha, va fan e det där för något. Likar dock farsans gamla Philips från början på 80-talet. De finns tyvärr inte kvar bland oss.... R.I.P.Nisse Järnet skrev:Neee du har ju sånna här!
Fjantigt... Allt under ett kvarts ton är som att hacka gurka. Jag --> 297kgTrango_B skrev:Haha, jag har inte mkt muskler alls. 230 är inte så mkt i mark jue.
Förresten så tar Thopa oxå 230 skulle jag tro.
Det är ju ett par sänhajser! (faktiskt)MikkE skrev:haha, va fan e det där för något. Likar dock farsans gamla Philips från början på 80-talet. De finns tyvärr inte kvar bland oss.... R.I.P.
Räkodlarvikt? Jag plockar 325kg lättMikkE skrev:Fjantigt... Allt under ett kvarts ton är som att hacka gurka. Jag --> 297kg
MikkE skrev:Nu tycker jag att det har kommit in alltför många personer som man inte har en aning om vilka de är.
Nu så var det en kille namn Varadero (inte något personligt mot dig) och nån kaxig fjant vid namn "Joo" som var inne. det är bara två av många som jag inte tycker ska ha tillträde till servern.
Det var kul att lira förr med RIKTIGA medlemmar, sån som man "känner", nu tycker jag att liret har blivit mer och mer tråkigare. inte alls samma anda som det var förut.
Kanske dags att byta lösen och för att få det får man PM av någon utav våra Admins. Sedan får DE "godkänna" den personen, helst då sådana som är lagon eller mkt aktiva på forumet. Inte bara de som reggar sig för att få lira på servern.
Låter som enjävla moralkärring eller nåt, men så tycker jag i alla fall!
Ja för fan. Du har ju vart medlem ett bra tag OCH ÄR aktiv.cRoC skrev:Bara undrar.. är jag accepterad? Inte bara av dig utan alla andra.. Försöker vara trevlig och så men det är inte lätt att va ny
cRoC skrev:Bara undrar.. är jag accepterad? Inte bara av dig utan alla andra.. Försöker vara trevlig och så men det är inte lätt att va ny
cRoC skrev:Hehe tack
Hehe trango jag kommer in på servern nu så får vi väl se
Vet en schysst server som ni kan lira aim på, kan ge ipt sen. Man kan bara skjuta i huvet, träffar man kroppen händer inget.. Man lär sig skitbra
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |