cRoC skrev:Hehe tack
Hehe trango jag kommer in på servern nu så får vi väl se
Vet en schysst server som ni kan lira aim på, kan ge ipt sen. Man kan bara skjuta i huvet, träffar man kroppen händer inget.. Man lär sig skitbra
IP tack
cRoC skrev:Hehe tack
Hehe trango jag kommer in på servern nu så får vi väl se
Vet en schysst server som ni kan lira aim på, kan ge ipt sen. Man kan bara skjuta i huvet, träffar man kroppen händer inget.. Man lär sig skitbra
Heda skrev:Heda överst, Heda leder
Evil M skrev:Fullt redan strax efter 21. Någon vid namn Jofus81 som är inne nu är inte medlem, jag får då inte fram nått om jag söker på det nicket, sen är det någon som kallar sig tejpmannen!1 vem är det? Ska man inte använda sitt sh nick på servern längre?
Glömde säga till om Jofus81 till admin innan jag gick, är ju inte lätt att veta vem som är medlem nu när man bara känner igen nått enstaka namn på dem som lirar.
Kollar in lite senare igen om jag känner för det.
thopa skrev:Ofan, det kanske vore på sin plats att berätta det här för dig nu Heda.
Du spelar faktiskt upp och ned
Må du vandra mot ljuset och få all lycka i framtiden!
Men då är det något jag inte förstår eller har missat. Är det någon som kan skriva upp våra regler vi har på servern!!! Så ska vi se om någon kan dem.Biifer skrev:Tejpmannen är "the patrix" stavas typ så. Han har en tejprulle på sin avatar.
Tack! Tack! Tack!abstruse skrev:Givetvis kan vi inte utestänga nya medlemmar, CS-servern är inte tänkt att endast vara till för en utvald skara. Likväl, det är heller inte meningen att folk bara ska regga sig på forumet för att kunna spela, alternativt aldrig har skrivit i tråden tidigare men likväl är gamla medlemmar. Som sagts, den är till för de "aktiva medlemmarna".
MikkE skrev:Tack! Tack! Tack!
En liten skara medlemmar har endast reggat sig här för att kunna lite på servern. Ett inlägg sedan mars 04.. hrmm.....
Trango_B skrev:Vi ska diskutera lite om vi ska byta lösen och sedan bara PM:a ut det till
den trogna skaran spelare. Övriga får ansöka om att få lösenordet hos
någon admin eller annan som ansvarar för det.
Det skulle förmodligen lösa problemet, vi får se vad som händer i frågan.
Tycker det låter som en bra ide..Trango_B skrev:Vi ska diskutera lite om vi ska byta lösen och sedan bara PM:a ut det till
Trango_B skrev:Vi ska diskutera lite om vi ska byta lösen och sedan bara PM:a ut det till
isse skrev:Bra idé, jag hoppas få fortsätta vara med o panga, även om jag bara lirat på SH servern sen nån månad, CS har jag dock lirat sen ´99
bytt pass och pm´a det till lämpliga.
Ang server, känns som den är i underkant, pallar inte 14 pers och sen skulle man väl önska att statsen uppdaterade sig själv...iaf en gång per dygn vore kul så man kan se lite vad som händer...
Sen har oxo texten efter varje runda med vem som döda mest, och vem som tog mest skada av andra försvunnit....
/N
Tom skrev:Statsupdatering kommer när PS 2.3 är släppt. (Bör ske när som helst).
I övrigt så bör servern klara 14 spelare utan problem. Förutom CS-servern så servar den bara lite web och mail, inte speciellt tunga grejer.
Anledningen till att CS-servern är satt till såpass lite spelare är att jag inte vill att den skall störa övrig verksamhet, men snittlasten på den ligger under 0.10 även när CS-servern är full.
Det kan ju vara något annat som strular också, jag skall se om jag kan titta på det inom kort. Men det bör inte vara någon brist på vare sig cpu eller nätverk, återstår om det är någon modul i CS som bråkar.
Varför då. Du har ju vart medlem ett halvår och visat dig lite varstans. Bra.The-PatriX skrev:Låter som en välldigt dum idé .
Har en välldigt stark kännsla av att jag får lösenordet lagomt till den där kometen skulle slå ner år 2029
cRoC skrev:Vad är det för burk och lina?
Tom skrev:P4 2.4, 1 Gig minne, 2x36 15K rpm SCSI, 100 Mbit till DGCs backbone.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |