CS Ikväll!

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Måste bara säga en sak,

Snälla kan vi dissa dust banorna och aztec?

Dom är så sjukt uttjatade och man märker ju exakt villken skara av folket som hittar på dem. Tråkiga är dem också :död enormt tråkiga.

Vorre helt klart kul om vi kunde byta banorna mot några helt nya som alldrig har varit med på servern. :)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
The-PatriX skrev:
Måste bara säga en sak,

Snälla kan vi dissa dust banorna och aztec?

Dom är så sjukt uttjatade och man märker ju exakt villken skara av folket som hittar på dem. Tråkiga är dem också :död enormt tråkiga.

Vorre helt klart kul om vi kunde byta banorna mot några helt nya som alldrig har varit med på servern. :)

Äntligen nån som fattar!!!
Mer train, nuke och proddan åt folket!!

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Under den tiden jag spelat här har jag inte sett en enda "ny" map som testats iaf. Ni kanske avser progidy, cbble, train och nuke då ni talar om dem. Det gör inte jag iaf. Berätta gärna vilka maps som testats som 'majoriteten' inte tyckte om :)

Sen är det faktiskt väldigt ofta det saknas admins och vi vill byta maps. Nästan för ofta. Antingen får en admin vara inne på servern nonstop, även då det är tomt, eller så tycker jag alla ska få adminrättigheter. Näe skojar bara. Ni admins sköter rullbandet fint :)

Men att nuke, train, progidy, cbble och assaultarna som spelas lite mer sällan (inte den sistnämnda) läggs till votemap-funktionen skulle ändå vara ett plus. Även om det oftast finns en admin inne så saknas en admin då och då, därför vore det bra med fler vote-alternativ.

Detta borde ta 10 min att åtgärda. Tom kan få 100:- av mig :tummenupp :)

Hoppas jag inte blir bannad nu, men trango. Ditt hus är nog det skabbigaste jag sett. Du har ju inte ens några dörrar så det är väll inte konstigt att folk använder det som en passage. Ikväll samlar jag min trupp och röjjer loss i ditt hus. Mer rave åt folket. Du står för spriten, det har du tillräckligt av!

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
abstruse skrev:
Som sagt, läs tidigare inlägg.

Redan gjort det, men ville bara visa att det var flera som var missnöjda med banorna, känns som dust 1 & 2 + aztec spelas 90% tiden :(

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
The-PatriX skrev:
Redan gjort det, men ville bara visa att det var flera som var missnöjda med banorna,

Tre, fyra av närmare 100st. Vilket innebär att en övergripande majoritet är nöjda då. :)

Skämt åsido, vi kan kika på nya banor igen, men kom då gärna med förslag i tråden så får vi snacka ihop oss om vilka banor som kan tänkas vara aktuella. Vad gäller servern så verkar den vara nere, jag ska PM:a Tom.

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
abstruse skrev:
Tre, fyra av närmare 100st. Vilket innebär att en övergripande majoritet är nöjda då. :)

Skämt åsido, vi kan kika på nya banor igen, men kom då gärna med förslag i tråden så får vi snacka ihop oss om vilka banor som kan tänkas vara aktuella. Vad gäller servern så verkar den vara nere, jag ska PM:a Tom.

Aztec2003 är trevligt, ser ut som vanliga aztec på vissa ställen men är till större delen helt ny, stor är banan också, snyggt gjord med :D :tummenupp

Militia
Assault
Siege

tycker jag att vi ska spela, =)

3-4 av 100? Tycker det verkar som max 14 pers som kommer in :näsblod :7peta

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Pratat med Tom precis. Servern där cs-servern är placerad bootades om idag och det startar inte automatiskt, han är hemma om ca 20 min och då ska han sparka igång den igen. :tuttar

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin