CS Ikväll!

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Den funkar nu, men verkar inte ha uppdaterats imorse.
men jag ligger så kasst nu ändå så de kvittar :hihi

blev typ inge lir för mig igår, höll på o fixade med musen mest, nu är allt fixat dock så räkna med att jag kommer va livsfarlig nu !! :machinegu

/N

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Jag längtar fortfarande efter fler maps på servern, fler aimmaps och fler votemap-alternativ. Man kan ju bara rösta på 5-6 maps nu, borde finnas minst 20.

När detta är fixat ska jag sluta whina :)

Det var förresten en tant på jobbet som bad mig om hjälp för några min sedan. Hennes internet funkade tydligen inte. Varje gång hon tryckte på internet kom "guggle" ständigt upp... eeh? :kocko

Indigo

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
690 SMC -09
thopa skrev:
Jag längtar fortfarande efter fler maps på servern, fler aimmaps och fler votemap-alternativ. Man kan ju bara rösta på 5-6 maps nu, borde finnas minst 20.

Det var förresten en tant på jobbet som bad mig om hjälp för några min sedan. Hennes internet funkade tydligen inte. Varje gång hon tryckte på internet kom "guggle" ständigt upp... eeh? :kocko
Hahaa underbart!
Det finns inget roligare än hjälpa folk i såna lägen.
Sen är det livstidsgaranti på allt man gör också... :)

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
lite fler maps gärna, men med risk för att verka tjatig :4skrika ..varför finns det 3 olika assault, och admin envisas med o köra dem oftare än alla banor tillsammans...känns som nån admin har en fetish på dessa och tar dem även fast halva server droppar...

visst gärna fler mapps, men mycket konstiga mapps som folk inte kan gör oxo att folk droppar...

Hur trycker man på "internet" :va

thopa skrev:

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Näe, konstiga maps får inte vara med. Men maps liknande de_cpl_mill tycker jag är helt ok. Alla maps är relativt trista till en början men efter några rundor när han börjar hitta blir det en ny rolig upplevelse, precis som med en ny mus; svår i början men när man väl hittar rätt och trycker på rätt knappar så glider det på fint :D

Ang. att "trycka på internet" så menade hon internet explorer (e) på skrivbordet :)

isse skrev:
lite fler maps gärna, men med risk för att verka tjatig :4skrika ..varför finns det 3 olika assault, och admin envisas med o köra dem oftare än alla banor tillsammans...känns som nån admin har en fetish på dessa och tar dem även fast halva server droppar...

visst gärna fler mapps, men mycket konstiga mapps som folk inte kan gör oxo att folk droppar...

Hur trycker man på "internet" :va

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Heda skrev:
Rackarna va noob man känner sig nu då, trodde jag började få liite koll på det här men, nerå ny känner man sig som nybörjare igen:)

hihi, om du känner dej som en noob så lär jag ju knappt börjat spela :tungan

EDIT: nu är det nån jävel som kommit åt mitt acount, (slarvade lite med dc :död ) nån som vet om det går att ta tillbaka det? :va

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Göteborgare :crash :brynad

Statssidan funkar inte för mig :va

Johodå, det gör den visst och nu är ordningen återställd i admin-ligan. Weeeeee! :banana Rex fick inte plats i bild, han ligger i träsket på 52:a plats. :hihi

(Försöker hetsa gubben lite här, han har varit så timid och tyst i micken senaste tiden...)

Bifogat

• admin_cs.jpg
    admin_cs.jpg
    93.9 KB · Visningar: 40

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
abstruse skrev:
Johodå, det gör den visst och nu är ordningen återställd i admin-ligan. Weeeeee! :banana Rex fick inte plats i bild, han ligger i träsket på 52:a plats. :hihi

(Försöker hetsa gubben lite här, han har varit så timid och tyst i micken senaste tiden...)

weeee :D
Upp från 40 till 19 :)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
thopa skrev:
Jag längtar fortfarande efter fler maps på servern

- Vi har vid flera tillfällen och i olika omgångar bytt kartor såväl före som under din tid. Problemet är bara att i 99% av fallen (oavsett om det är udda "originalkartor" eller "extra-kartor") så gnälls det redan efter en till två rundor om att folk inte hittar, folk går i spec mode i ren protest tills en "gammal bekant goding" dyker upp igen. Därav, visa av erfarenhet, körs de gamla godingarna. Detta är inte första gången ärendet är uppe, har skett ett flertal gånger långt före din tid, men resultatet har i stort alltid blivit detsamma.

thopa skrev:
fler votemap-alternativ

Det finns i stort sett alltid en admin på servern, så jag ser inte problemet. Trango är nog den som är bäst på att sniffa reda på så fort någon är på servern, han har helt enkelt inget liv utan bor framför datorn. Senaste news flashen är att han skaffat en lägenhet i cs_italy.

thopa skrev:

Jag tycker om när du whinar. :pannkyss

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
thopa skrev:
Förresten, ni som sitter och surfar nu, har ni också ett jobb inom datorbranschen? :yoparty :hihi

Sex år som nätverks-/IT-tekniker, ett år som IT-ansvarig. Nu, arbetssökande...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
isse skrev:
lite fler maps gärna, men med risk för att verka tjatig :4skrika ..varför finns det 3 olika assault, och admin envisas med o köra dem oftare än alla banor tillsammans...

-Haha! Grejen är ju den att vanliga Assault är lite för pro-T. De övriga Assault-banorna är ju såväl bättre balanserade som roligare, IMHO. Jag kommer inte ihåg vem det var som var frälst i UPC, men jag tycker också den är kul. Min favorit är dock winter_assault, vilken vi tyvärr spelar för sällan. Jag vågar inte välja den så ofta direkt efter rexen/trango (vem det nu är) knappat fram UPC:n. :tomten

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
abstruse skrev:
Trango är nog den som är bäst på att sniffa reda på så fort någon är på servern, han har helt enkelt inget liv utan bor framför datorn. Senaste news flashen är att han skaffat en lägenhet i cs_italy.

Ja, jag har fan bytt banor i nästan en hel arbetsvecka från nyår eller när det nu var statsen nollades :tungan

PS: jag bor i den där lägenheten alla jävla CT:s springer genom när dom tar mittvägen på italy. Spring tystare och ge fan i att skjuta där när jag sover plz.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Personligen så tycker jag alla version är rätt pro-T, och tyvärr är det alltid samma personer som tar T på dessa banor. Den mest balancerade och mest erkända Assault versioen är ju Assault2k som även kördes på CB. den skulle jag helst lira av alla varianter.

Men bara folk kunde vara lite mer varierande i sina lagval kanske assault skulle funka bättre.

Edit: statsen verkade inte uppdatera imorse
Last Updated: Feb 09, 2005 6:00 am

/N

abstruse skrev:
-Haha! Grejen är ju den att vanliga Assault är lite för pro-T. De övriga Assault-banorna är ju såväl bättre balanserade som roligare, IMHO. Jag kommer inte ihåg vem det var som var frälst i UPC, men jag tycker också den är kul. Min favorit är dock winter_assault, vilken vi tyvärr spelar för sällan. Jag vågar inte välja den så ofta direkt efter rexen/trango (vem det nu är) knappat fram UPC:n. :tomten

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
isse skrev:
Personligen så tycker jag alla version är rätt pro-T, och tyvärr är det alltid samma personer som tar T på dessa banor.

På UPC och winter har du betydligt fler vägar att ta dig in i huset än i original, vilket gynnar CT. Jag vet ingen som INTE väljer autojoin på SH-servern? Har du några namn, PM:a gärna isf.

Edit: Assault2k har jag inte lirat, den kanske man skulle kika på? Vad skiljer den från övriga?

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
isse skrev:
Vill inte peka finger, men du kan ju hålla ögonen på det själv.

Vad syftar du på? Gäller det folk som inte autojoinar så har det inte varit ett vanligt förekommande problem på SH, även om det har hänt att någon vid något tillfälle missat. Eller syftar du på något annat? Gäller det mapen så ska jag kika på din länk, tack så mycket.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin