Acrid
600
abstruse skrev:Nu är han där igen, jag börjar bli orolig för Erik...
Haha det där är väl inget....DU vill INTE veta vad han gör för kostexperiment.
Last edited:
abstruse skrev:Nu är han där igen, jag börjar bli orolig för Erik...
Heda skrev:Yepp you suck !!!
Heda skrev:Men för helvete öka, ingen som spelar, va gör ni!!!
Sover eller , slöskallar
SKAFFA ETT LIV
Heda skrev:Men för helvete öka, ingen som spelar, va gör ni!!!
thopa skrev:Sen till er, som inte listat ut att det går alldeles utmärkt att skjuta igenom alla möjliga sorters väggar och inte bara träportar och trälådor, har jag ett tips...
granath_ skrev:mohahaha, kommer vi kunna döda dej lättare
mmm skrev:eh ni e fjantar å gamla gubbar hela hööööööögen! sådeså!
thopa skrev:Isse: Jag har en fullt fungerande IE 3.0 som jag inte använder... Men eftersom du verkar vara på jakt efter en ny mus så rekommenderar jag Razer Diamondback eller mx510
granath_ skrev:mohahaha, kommer vi kunna döda dej lättare
isse skrev:Det blev en Mx510 idag.
Kan säga att jag haft en del olika möss under mina 6år med CS, och varje byte skapar en tid med ovana
Hur som helst, denna verkar skön så vi får väl se hur det går, i värsta fall kommer jag o snor din IE3´a
thopa skrev:Ingen fara, du kan få den gratis om jag får testa din 600rr. Dock kommer det testet sträcka sig över flera somrar framöver
MX510 är en helt underbar mus för övrigt. Jag saknar min gamla och hade maffiga problem ett tag då jag bytte till diamondbacken. Är dock löst nu, men hade jag fått behålla mx510an hade jag nog varit ett strå vassare. Saknar tyngden och precisionen med den även om min nuvarande har en mjukvara som är några nivåer bättre. Men nu orkar jag inte vänja mig vid en ny mus en gång till...
Jag testade för övrigt att spela med min gamla DELL kulmus from hell häromdagen. Haha vilken skillnad jämfört med min nuvarande.
Längtar för övrigt tills tekniken utvecklats såpass mycket att de trådlösa mössen står sida vid sida med sladdmössen. Sladden måste vara den mest irriterande uppfinning som finns. Hur jag än gör så är den ivägen.
isse skrev:Den här statsen förresten...vetefan va jag tycker om den....jag gick från 1650 poäng till 1250 på två kvällar av halvbra spel....
när man har mycket poäng lossar man den på två röda...
/N
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |