CS Ikväll!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men för helvete öka, ingen som spelar, va gör ni!!!

Sover eller :va , slöskallar :D

SKAFFA ETT LIV :rofl

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Trango: Du får nog ta en paus från CS ett tag, om inte så befarar jag att inom loppet av några månader kommer sveriges värsta folkmord äga rum. Jag har nog allt hört talas om din vapensamling :död
Varför han har stenkoll på sin kost är säkerligen pga att han har konstuerat en atombomb och måste veta vad kroppen behöver för att stå ut i ett skyddsrum under flera års tid. I skyddsrummet finns förutom sängen e CS-dator...

Isse: Jag har en fullt fungerande IE 3.0 som jag inte använder... Men eftersom du verkar vara på jakt efter en ny mus så rekommenderar jag Razer Diamondback eller mx510 :tummenupp

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Sen till er, som inte listat ut att det går alldeles utmärkt att skjuta igenom alla möjliga sorters väggar och inte bara träportar och trälådor, har jag ett tips.

Då ni är döda, sätt er i det spec-modet som tillåter er att sväva fritt omking på mapen. Leta sedan upp lämpliga skuta-igenom-vägg-ställen. Flyg sedan fram och tillbaks genom väggen och klura ut hur ni, på bästa sätt, kan skjuta igenom den väggen. Dvs, vilken vinkel och höjd är lämpligast för en eventuell kill. När ni sedan hör fotstegen på andra sidan väggen så finns det inga förklaringar till att ens tveka. Skjut som en tok, töm ett magg. Förhoppningsvis dör mannen på andra sidan i maximal förvirring och frustration = :va :4skrika

Jag kan inte nog inte radda upp alla vapen som skjuter igenom väggar, men: ak, colt, awp, scout, deagle, famas, galil, snipern, aug, sg550, he, awp, para, shotgun(?) skjuter nog igenom det mesta.

Hoppas någon lärde sig något. Så från och med nu: Tveka inte att peppra genom väggarna! :kulspruta :)

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
thopa skrev:
Sen till er, som inte listat ut att det går alldeles utmärkt att skjuta igenom alla möjliga sorters väggar och inte bara träportar och trälådor, har jag ett tips...

mohahaha, kommer vi kunna döda dej lättare :tuttar :arsele

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
granath_ skrev:

Eller hur? Jag träffar ju inte ens folk som står rakt framför mig. Träffa ngn bakom väggar låter som överkurs.

Klippte ju iofs trango genom väggen en gång igår.....

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
eh ni e fjantar å gamla gubbar hela hööööööögen! sådeså! :4skrika

:banana

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Det blev en Mx510 idag.
Kan säga att jag haft en del olika möss under mina 6år med CS, och varje byte skapar en tid med ovana :(

Hur som helst, denna verkar skön så vi får väl se hur det går, i värsta fall kommer jag o snor din IE3´a :D

/N

thopa skrev:
Isse: Jag har en fullt fungerande IE 3.0 som jag inte använder... Men eftersom du verkar vara på jakt efter en ny mus så rekommenderar jag Razer Diamondback eller mx510 :tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Ofan finns det en mx510 nu.. fränt

Mina gammel 500 med demonterade vikter, scrollfjäder och diverse lödningsreparationer håller fortfarande :lol

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
granath_ skrev:

Det var ju det jag hade i åtanke, annars hade jag ju inte skrivit det. Jag måste ju få lite motstånd nångång och eftersom ni vägrar utvecklas så får jag bidra med alla knep jag har :tummenupp

Skämt o sido. Folk har utvecklats bra mycket under den tiden jag spelat här, till det positiva då :)

Ett annat tips kan ju vara att inte storma som om ni vore rambo för att sedan stanna upp i mitten av ett jätteöppet ställe, sätta er, och spraya som en tok. Håll er till kanter och väggar eller liknande så man på ett snabbt sätt kan söka skydd.

Ett till tips på aztec är att det plaskar som fan i vattnet då folk går där nere. Även om man smyger ur vattnet upp på torra land plaskar det till om man inte tar det enormt sakta.
Så minsta lilla plask eller ens ETT fotsteg är avgörande för att höra er.

Men det bästa tipset av alla är väll att investera i ett par überhörlurar :)

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
isse skrev:
Det blev en Mx510 idag.
Kan säga att jag haft en del olika möss under mina 6år med CS, och varje byte skapar en tid med ovana :(

Hur som helst, denna verkar skön så vi får väl se hur det går, i värsta fall kommer jag o snor din IE3´a :D

Ingen fara, du kan få den gratis om jag får testa din 600rr. Dock kommer det testet sträcka sig över flera somrar framöver :squid

MX510 är en helt underbar mus för övrigt. Jag saknar min gamla och hade maffiga problem ett tag då jag bytte till diamondbacken. Är dock löst nu, men hade jag fått behålla mx510an hade jag nog varit ett strå vassare. Saknar tyngden och precisionen med den även om min nuvarande har en mjukvara som är några nivåer bättre. Men nu orkar jag inte vänja mig vid en ny mus en gång till...

Jag testade för övrigt att spela med min gamla DELL kulmus from hell häromdagen. Haha vilken skillnad jämfört med min nuvarande.

Längtar för övrigt tills tekniken utvecklats såpass mycket att de trådlösa mössen står sida vid sida med sladdmössen. Sladden måste vara den mest irriterande uppfinning som finns. Hur jag än gör så är den ivägen.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Haha, du min 600RR var det länge sen jag själv såg, så vi får väl se om den kommer tillbaka.

MX510´an känns skön, MX500´an var ju alldeles för tung, och som croc gjorde fick man ju plocka bort vikter...tyckte dock aldrig den va lika fin som IE 3´an....har oxo gamla kulmös och den blåa logitech som va typ första optiska.

Tänkte försöka köra utan Mouseware crappen, eller måste man lägga in den ?
innehåller den nåt vettigt, eller tar den bara resurser...

/N

thopa skrev:
Ingen fara, du kan få den gratis om jag får testa din 600rr. Dock kommer det testet sträcka sig över flera somrar framöver :squid

MX510 är en helt underbar mus för övrigt. Jag saknar min gamla och hade maffiga problem ett tag då jag bytte till diamondbacken. Är dock löst nu, men hade jag fått behålla mx510an hade jag nog varit ett strå vassare. Saknar tyngden och precisionen med den även om min nuvarande har en mjukvara som är några nivåer bättre. Men nu orkar jag inte vänja mig vid en ny mus en gång till...

Jag testade för övrigt att spela med min gamla DELL kulmus from hell häromdagen. Haha vilken skillnad jämfört med min nuvarande.

Längtar för övrigt tills tekniken utvecklats såpass mycket att de trådlösa mössen står sida vid sida med sladdmössen. Sladden måste vara den mest irriterande uppfinning som finns. Hur jag än gör så är den ivägen.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Den här statsen förresten...vetefan va jag tycker om den....jag gick från 1650 poäng till 1250 på två kvällar av halvbra spel....
när man har mycket poäng lossar man den på två röda... :(

/N

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yepp, man åker upp å ned mellan 35 och 55 hela tiden......iaf jag :D

isse skrev:
Den här statsen förresten...vetefan va jag tycker om den....jag gick från 1650 poäng till 1250 på två kvällar av halvbra spel....
när man har mycket poäng lossar man den på två röda... :(

/N

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE