CS Ikväll!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
thopa skrev:
Jag vill inte föra Paddes talan, men av vad jag sett och lärt mig under den tiden jag spelat på servern så är såna kommentarer från min såväl som paddes som alla andra högst ironiska. Läs dem med glimten i ögat. Och ju mer du spelar desto oftare kommer du se liknande kommentarer och då kanske även du ser ironin i dem. Tror inte han hade som avsikt att klaga på dig som person, det var mest för att han dog och blev sur på sig själv :) ... (kanske)

Ja, Är det nån man slår på så är det väl sig själv när det gäller cs.

:D

(Thopa mitt msn loggade ut och nu kommer jag inte in igen av någon konstig andledning.:()

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Heda skrev:
Mitt msn har legat nere någon timme :va

""MSN is having problems at this moment. Signing in is not working correclty. Because of the many login requests we have put up this light page. Please check back regularly to see if the Problems with MSN are fixed. Sorry for any inconvenience. ""

Nåväl, det är ändå läggdags nu. Fick lönehöjning idag så jag ser fram emot att jobba imorgon. 20:-/tim :)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nu var jag inte på servern när detta hände, men vill iaf förtydliga:

Jargongen på servern har alltid varit rå men hjärtlig, som det ska vara på SH-servern. Små gliringar hit och dit förekommer hela tiden och, tycker jag personligen, är det som höjer värdet på servern, särskilt bland dem som känner varandra sedan en tid tillbaka genom spelandet på nämnda server.

Dock, när lagen är hyffsat fulltaliga och spelet är seriöst är det givetvis eftersträvansvärt att ingen sabbar för andra. Enstaka tk, td och missriktade ananaser förekommer givetvis.

Emellertid, när natten börjar lida mot sitt slut och spelarna blir färre och färre händer det ibland att någon/några ballar ur helt innan det loggas av helt och servern blir folktom. Om det sistnämnda är väl inte så mycket att säga, är man <4 spelare på servern är det ändå inget riktigt spel och det kanske kan vara kul att sätta kniven i ryggen på sin teammate som teamflashade förrförra omgången... :rolleyes:

Nu vet jag inte vad som var fallet denna gång, men tror och hoppas att såväl den för SH-servern så karakteristiska stämningen men också hyffsade ordningen kommer hålla sig i en balanserad ekvation även framledes.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Ok...för att påvisa hur den här jargongen ger sig i uttryck:

Det apstrutsen menar är följande,

Spelar ni inte som folk, så kommer vi(admins) slita huvet av er! :D Ba' så ni vet.... :)

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Som jag sa det har runnit förbi nu. Och jag påtalade att jag fann det som olämpliga kommentarer här och nu.
Ironiska kommentarer.. hmm var inte mycket ironi i det.. Det var riktat mot mig personligen....
Varför skriver man annars SENSEI whine whine whine... (orkar inte, kommer inte ihåg vad som skrevs) Noll ironi iaf i det...
Men som sagt har påtalat för dig padde att jag inte uppskattade dina kommentarer...
Kanske har du tagit något till dig.. kanske inte.. kanske jag var less och grinig bara... och överreagerade... kanske inte..

Jargongen på de flesta servrar är rå men hjärtlig bland stammisar...
SH servern besöker jag bara då och då... vill helst lira på servrar där de tillåter awp :7peta

Last edited:

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Det var ingeting balancerat över hur min mus gick in i väggen i 180km/h, dock berodde detta inte på kommentarer, uppförande eller tk´ande lagkamrater.

Det var helt enkelt så att spelet va cepe (jag sög) :D

/N

abstruse skrev:
Nu vet jag inte vad som var fallet denna gång, men tror och hoppas att såväl den för SH-servern så karakteristiska stämningen men också hyffsade ordningen kommer hålla sig i en balanserad ekvation även framledes.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
SENSEI skrev:
Som jag sa det har runnit förbi nu. Och jag påtalade att jag fann det som olämpliga kommentarer här och nu.
Ironiska kommentarer.. hmm var inte mycket ironi i det.. Det var riktat mot mig personligen....
Varför skriver man annars SENSEI whine whine whine... (orkar inte, kommer inte ihåg vad som skrevs) Noll ironi iaf i det...
Men som sagt har påtalat för dig padde att jag inte uppskattade dina kommentarer...
Kanske har du tagit något till dig.. kanske inte.. kanske jag var less och grinig bara... och överreagerade... kanske inte..

Mjo alså jag har lite svårt att komma ihåg vad jag skrev för jag brukar inte säga nått speciellt till nån så men har jag sagt nått som var "över gränsen" så menades det iaf inte. Då kan jag bara säga ursäkta och klart jag tar till mig vad som skrivs här, Kanske var kommenteren jäv*igt dålig placerad av mig
men hoppas iaf du inte tog det helt allvarligt om jag skrev nått dumt. Klart man kan va lite kinki och så ibland och mitt uppförande på servern kan säkerligen verka väldigt omoget i vissa fall men tycker även att det är ganska skoj att bara latja på servern liksom folket där vet att man skojar och det är ju vad man (iaf jag) är van vid. Har liksom alltid vatt så ingen som klagat innan och så länge man har skoj så..

Iprencip allt som skrivs av mig på SH servern är ju nästan bara trams om jag inte kommer med nån fråga eller liknande och det vet nog alla (eller ja nästan alla).

Aja, Göra upp om detta får vi göra på SH servern imorrn! :kulspruta :lol

EDIT: Säg till om det är nått du inte tycker passar på servern direkt som kommer från mig.

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...