logitech mx 500isse skrev:Gick så kasst för mig idag att jag efter att ha slagit näven i väggen ett par gånger rykte loss musen med all kraft och drog den i väggen.
Facit = mus-sladden gick av på mitten, och när musen träffa väggen tog den självmord.
För att slutligen vissa över musen kastade jag den från balkongen, så den ligger nu o sover i skogen.
Tur att inte moderkortet eller hela datorn hängde på när man slet, tänkte kliva ned på stan o kolla på möss imorn, min MS3.0 görs inte längre....testat 4.0 men den gillar jag inte....tipps ?
/N
Acrid skrev:Haha höll på att garva ihjäl mig de sista min. som T....tog ju fn flera minuter innan man såg ngt!
isse skrev:Gick så kasst för mig idag att jag efter att ha slagit näven i väggen ett par gånger rykte loss musen med all kraft och drog den i väggen.
Facit = mus-sladden gick av på mitten, och när musen träffa väggen tog den självmord.
För att slutligen vinna över musen kastade jag den från balkongen, så den ligger nu o sover i skogen.
Tur att inte moderkortet eller hela datorn hängde på när man slet.
Tänkte kliva ned på stan o kolla på möss imorn, min MS3.0 görs inte längre....testat 4.0 men den gillar jag inte....tipps ?
/N
Heda skrev:aaah, var du in ikväll, jag som velat dänga till dig med hängrumpan
Nästa gång........
SENSEI skrev:Samt så lackar jag ur när folk uppför sig illa´och omoget.
Trango_B skrev:Vad var det som hände?
PM:a om du vill
SENSEI skrev:Padde jag hoppas verkligen att du är mer mogen i verkligheten än vad du är när du spelar CS.
SENSEI skrev:Bara orka med fjoritskomentarer...
SENSEI skrev:Edi: såg nu att du bara åker startmotor... du är ursäktad ....
SENSEI skrev:Bara orka med fjoritskomentarer...
Tjaffsar inte i CS. Främjar inte spelet eller trivsamheten på servern.Padde skrev:Du ska nog inte dömma folk om hur dom uppför sig när dom spelar cs.
Är det nånting du inte tycker om som jag säger varför säger du då inte till i cs? För det mesta bara skojar jag och thopa, Inget seriöst.
-------------------------------------
Acrid skrev:Jag vill också ha PM!
thopa skrev:Det är klart att man skämtar då och då medan man spelar. .
thopa skrev:.... Bara fråga så talar jag om hur.
SENSEI skrev:Tjaffsar inte i CS. Främjar inte spelet eller trivsamheten på servern.
SENSEI skrev:Du blev "grinig", sur eller whatever och började whina efter att jag stormat över bron...
SENSEI skrev:Sen övriga kommentarer hörde hemma på fjortisstadiet.
SENSEI skrev:Det jag menade med starmotor var att du var ursäktad pga din ringa ålder.. Vissa kräver några år innan man kan uppföra sig...
Heda skrev:Jag skriver massa tok hela tiden, oxå väldigt innehållslöst och utan verklighetsbasering. Hoppas ingen tar mig på allvar när man skriver typ Noob, Looser el. dyl....
Alla påhopp är kärleksfulla från min sida ivf
Acrid skrev:Jag vill också ha PM!
SENSEI skrev:Du blev "grinig", sur eller whatever och började whina efter att jag stormat över bron... Sen övriga kommentarer hörde hemma på fjortisstadiet.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|