CS Ikväll!

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Det laggade "lite" :tomten.

Gav upp på dust2 när gubben frös i omgångar om 10sekunder. Helt omöjligt att lira då.

Sjysst att ni byter mapp från assault banorna när det rockar på för mig :mad:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Jo laggade för mycket...
Samt så lackar jag ur när folk uppför sig illa´och omoget.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Gick så kasst för mig idag att jag efter att ha slagit näven i väggen ett par gånger :mad: rykte loss musen med all kraft och drog den i väggen.
Facit = mus-sladden gick av på mitten, och när musen träffa väggen tog den självmord. :tummenupp

För att slutligen vinna över musen kastade jag den från balkongen, så den ligger nu o sover i skogen. :skitdator

Tur att inte moderkortet eller hela datorn hängde på när man slet.
Tänkte kliva ned på stan o kolla på möss imorn, min MS3.0 görs inte längre....testat 4.0 men den gillar jag inte....tipps ?

/N

Last edited:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
isse skrev:
Gick så kasst för mig idag att jag efter att ha slagit näven i väggen ett par gånger rykte loss musen med all kraft och drog den i väggen.
Facit = mus-sladden gick av på mitten, och när musen träffa väggen tog den självmord.

För att slutligen vissa över musen kastade jag den från balkongen, så den ligger nu o sover i skogen.

Tur att inte moderkortet eller hela datorn hängde på när man slet, tänkte kliva ned på stan o kolla på möss imorn, min MS3.0 görs inte längre....testat 4.0 men den gillar jag inte....tipps ?

/N
logitech mx 500

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
aaah, var du in ikväll, jag som velat dänga till dig med hängrumpan :arsele

Nästa gång........ :hoppa :hoppa :hoppa

Acrid skrev:
Haha höll på att garva ihjäl mig de sista min. som T....tog ju fn flera minuter innan man såg ngt! :D:D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Isse jag proade en 4.0 men lämnade tillbaka för att det inte var klicklägen på scrollhjulet, fick ju snurra 55varv innan man bytte vapen typ, du ska ha en som klickar

så jag bytte till mx510
isse skrev:
Gick så kasst för mig idag att jag efter att ha slagit näven i väggen ett par gånger :mad: rykte loss musen med all kraft och drog den i väggen.
Facit = mus-sladden gick av på mitten, och när musen träffa väggen tog den självmord. :tummenupp

För att slutligen vinna över musen kastade jag den från balkongen, så den ligger nu o sover i skogen. :skitdator

Tur att inte moderkortet eller hela datorn hängde på när man slet.
Tänkte kliva ned på stan o kolla på möss imorn, min MS3.0 görs inte längre....testat 4.0 men den gillar jag inte....tipps ?

/N

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
SENSEI skrev:
Padde jag hoppas verkligen att du är mer mogen i verkligheten än vad du är när du spelar CS.

Du ska nog inte dömma folk om hur dom uppför sig när dom spelar cs.

SENSEI skrev:
Bara orka med fjoritskomentarer...

Är det nånting du inte tycker om som jag säger varför säger du då inte till i cs? För det mesta bara skojar jag och thopa, Inget seriöst.

-------------------------------------
SENSEI skrev:
Edi: såg nu att du bara åker startmotor... du är ursäktad ....
SENSEI skrev:
Bara orka med fjoritskomentarer...
:rolleyes:

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Det är klart att man skämtar då och då medan man spelar. Vissa kommentarer kanske är mer omogna än andra men som sagt, det är inget att hänga läpp för och inte behöver man göra personliga påhopp för det. De som vill vara gravallvarliga får vara det, de som beter som "omoget" får för mig göra det bara det inte går över en gräns. Sålänge man inte uppför sig dåligt och är taskig så ser jag ingen anledning till att brusa upp.

De som inte vill läsa alla omogna kommentarer kan snabbt och enkelt ta bort all text som skrivs i spelet. Bara fråga så talar jag om hur.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Padde skrev:
Du ska nog inte dömma folk om hur dom uppför sig när dom spelar cs.

Är det nånting du inte tycker om som jag säger varför säger du då inte till i cs? För det mesta bara skojar jag och thopa, Inget seriöst.

-------------------------------------

:rolleyes:
Tjaffsar inte i CS. Främjar inte spelet eller trivsamheten på servern.
Du blev "grinig", sur eller whatever och började whina efter att jag stormat över bron... Sen övriga kommentarer hörde hemma på fjortisstadiet.

Det jag menade med starmotor var att du var ursäktad pga din ringa ålder.. Vissa kräver några år innan man kan uppföra sig...

Kram på dig

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag skriver massa tok hela tiden, oxå väldigt innehållslöst och utan verklighetsbasering. Hoppas ingen tar mig på allvar när man skriver typ Noob, Looser el. dyl....

Alla påhopp är kärleksfulla från min sida ivf :kiss :nicka

thopa skrev:
Det är klart att man skämtar då och då medan man spelar. .

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
thopa skrev:
.... Bara fråga så talar jag om hur.

Tack. Men nej tack...
Har lirat cs sen första betan...
Driver även egna servrar och arrangerar Lan för över 200 personer.
Så jag tror jag klarar av det själv om jag vill.... :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
SENSEI skrev:
Tjaffsar inte i CS. Främjar inte spelet eller trivsamheten på servern.

Man behöver inte "tjaffsa" för att säga ifrån!

SENSEI skrev:
Du blev "grinig", sur eller whatever och började whina efter att jag stormat över bron...

Har inte blivigt förbannad på cs överhuvud taget ikväll och även om jag skrev nått så var det säkert inget allvarligt. Minns inte ens när du menar. Du kan gärna skriva vad jag skrev eller nått så jag iaf vet när du menar.

SENSEI skrev:
Sen övriga kommentarer hörde hemma på fjortisstadiet.

Som sagt läs Thopas inlägg en gång till.

SENSEI skrev:
Det jag menade med starmotor var att du var ursäktad pga din ringa ålder.. Vissa kräver några år innan man kan uppföra sig...

Och med det vill du ha sagt att jag inte klarar uppföra mig på SH servern? Du är iaf första som klagar på detta dessa åren jag spelat där nu. Men vet inte tycker flera samma sak so fine, Då får jag hitta nån annan stans. Och håller någon med, säg det. För det är fine för mig att sluta lira där förutom att man skulle sakna vissa (dom flesta) där.

------------------------------------
Heda skrev:
Jag skriver massa tok hela tiden, oxå väldigt innehållslöst och utan verklighetsbasering. Hoppas ingen tar mig på allvar när man skriver typ Noob, Looser el. dyl....

Alla påhopp är kärleksfulla från min sida ivf :kiss :nicka

Kan bara instämma men jag trudde det alltid varigt så här med tydligen är det ändrat nu.

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
SENSEI skrev:
Du blev "grinig", sur eller whatever och började whina efter att jag stormat över bron... Sen övriga kommentarer hörde hemma på fjortisstadiet.

Jag vill inte föra Paddes talan, men av vad jag sett och lärt mig under den tiden jag spelat på servern så är såna kommentarer från min såväl som paddes som alla andra högst ironiska. Läs dem med glimten i ögat. Och ju mer du spelar desto oftare kommer du se liknande kommentarer och då kanske även du ser ironin i dem. Tror inte han hade som avsikt att klaga på dig som person, det var mest för att han dog och blev sur på sig själv :) ... (kanske)

edit: min msn strejkar :mad:

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE