Trango_B skrev:Det var verkligen kul
MikkE skrev:Fy fan va skillnad det gör med en person extra på Iceworld. När vi var 4 och ni 5 så hade jag 2 - 10 i stats. När en till kom till oss fick jag 9 - 10 på ett nafs.
Trango_B skrev:Det var verkligen kul
Ikväll ska du få många skott i ansiktet Heda... Beware!Heda skrev:Jupp, var tvungen att hoppa av ska åka å jobba sig lite nu, syns ikväll efter schlager på tv
Dryg mode on: "Frxtn, fram för mera discokulor" ff
MikkE skrev:Hacker-MikkE har möblerat om just nu. Städar lite i rummet.
Står just nu med dubbla skärmar mellan alla mina darlings.
kan man inte lira CS med två skrämar och få jordens vidvinkel
isse skrev:Är det bara jag som ställer mig frågande till mängden film VS mängden alkohol i MikkE´s hyllor ?
/N
isse skrev:Är det bara jag som ställer mig frågande till mängden film VS mängden alkohol i MikkE´s hyllor ?
/N
Haha. priten har jag på 'ett annat ställe' Plus lite varstans i stan hos andraisse skrev:Är det bara jag som ställer mig frågande till mängden film VS mängden alkohol i MikkE´s hyllor ?
/N
Film =liljekvist skrev:kanske gillar film och inte sprit..... hur man nu inte kan gilla Whisky
Anton_Ljunghusen skrev:Mikke behöver ingen sprit för att vara full
kaZmur skrev:Ikväll ska du få många skott i ansiktet Heda... Beware!
Yeah! Do it!Heda skrev:Do ME !!!
Anton_Ljunghusen skrev:Mikke behöver ingen sprit för att vara full
SENSEI skrev:Vill man ha bra stats ska man lira max 3 kartor för längre än så klarar man inte av att hålla koncentrationen. " Läste det på internet "
abstruse skrev:Frånsett att lagen bör vara jämna rent skillsmässigt tycker jag det gör mer om man är ett samspelt lag som faktiskt PRATAR med varandra och använder micen än om man är plus/minus en gubbe hit eller dit. (Givetvis mindre märkbart på ice, men likväl inte oviktigt.)
Vissa dagar och i vissa "konfigurationer" tycker jag mic-snackandet funkar riktigt bra. Jag är faktiskt förvånad över att fler inte pratar mer med tanke på hur många som faktiskt har mic. Likaså är jag förvånad över hur lite taktiksnack som faktiskt kommer från de lite duktigare spelarna på servern, som faktiskt har mic men sällan använder den.
Jag räknar mig inte till kategorin duktig, men tycker likväl att spelet blir såväl f*n så mycket roligare med taktiksnack som att man lirar bättre. Sedan att en och annan svordom och lite blaj kommer in emellanåt ska man ju inte sticka under stol med...
Edit: Satsfel.
MrGooFy skrev:För mig är det snarare så att jag behöver minst 3 kartor på mig innan jag börjar komma igång (om jag kommer igång oht.).
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|