CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ett hyffsat dagsverk, totalt sett. :)

Bifogat

• abs1.jpg
    abs1.jpg
    82 KB · Visningar: 51
  • abs2.jpg
    abs2.jpg
    52.4 KB · Visningar: 55

MikkE

Guest
Fy fan va skillnad det gör med en person extra på Iceworld. När vi var 4 och ni 5 så hade jag 2 - 10 i stats. När en till kom till oss fick jag 9 - 10 på ett nafs.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
Fy fan va skillnad det gör med en person extra på Iceworld. När vi var 4 och ni 5 så hade jag 2 - 10 i stats. När en till kom till oss fick jag 9 - 10 på ett nafs.

Frånsett att lagen bör vara jämna rent skillsmässigt tycker jag det gör mer om man är ett samspelt lag som faktiskt PRATAR med varandra och använder micen än om man är plus/minus en gubbe hit eller dit. (Givetvis mindre märkbart på ice, men likväl inte oviktigt.)

Vissa dagar och i vissa "konfigurationer" tycker jag mic-snackandet funkar riktigt bra. Jag är faktiskt förvånad över att fler inte pratar mer med tanke på hur många som faktiskt har mic. Likaså är jag förvånad över hur lite taktiksnack som faktiskt kommer från de lite duktigare spelarna på servern, som faktiskt har mic men sällan använder den. :confused:

Jag räknar mig inte till kategorin duktig, men tycker likväl att spelet blir såväl f*n så mycket roligare med taktiksnack som att man lirar bättre. Sedan att en och annan svordom och lite blaj kommer in emellanåt ska man ju inte sticka under stol med... :rolleyes:

Edit: Satsfel.

Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Heda skrev:
Jupp, var tvungen att hoppa av ska åka å jobba sig lite nu, syns ikväll efter schlager på tv :D

Dryg mode on: "Frxtn, fram för mera discokulor" :eek:ff :banana
Ikväll ska du få många skott i ansiktet Heda... Beware!

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Är det bara jag som ställer mig frågande till mängden film VS mängden alkohol i MikkE´s hyllor ? :hihi

/N

MikkE skrev:
Hacker-MikkE har möblerat om just nu. Städar lite i rummet.
Står just nu med dubbla skärmar mellan alla mina darlings.

kan man inte lira CS med två skrämar och få jordens vidvinkel :)

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Ikväll kommer jag in och lirar med er grabbar och tjejer.. vet dock inte hur många tjejer det e på den här fronten menmen heeh .. Tid och jag kommer vara där ;) :hihi

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
SENSEI skrev:
Vill man ha bra stats ska man lira max 3 kartor för längre än så klarar man inte av att hålla koncentrationen. " Läste det på internet "

För mig är det snarare så att jag behöver minst 3 kartor på mig innan jag börjar komma igång :) (om jag kommer igång öht.).

Last edited:

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
abstruse skrev:
Frånsett att lagen bör vara jämna rent skillsmässigt tycker jag det gör mer om man är ett samspelt lag som faktiskt PRATAR med varandra och använder micen än om man är plus/minus en gubbe hit eller dit. (Givetvis mindre märkbart på ice, men likväl inte oviktigt.)

Vissa dagar och i vissa "konfigurationer" tycker jag mic-snackandet funkar riktigt bra. Jag är faktiskt förvånad över att fler inte pratar mer med tanke på hur många som faktiskt har mic. Likaså är jag förvånad över hur lite taktiksnack som faktiskt kommer från de lite duktigare spelarna på servern, som faktiskt har mic men sällan använder den. :confused:

Jag räknar mig inte till kategorin duktig, men tycker likväl att spelet blir såväl f*n så mycket roligare med taktiksnack som att man lirar bättre. Sedan att en och annan svordom och lite blaj kommer in emellanåt ska man ju inte sticka under stol med... :rolleyes:

Edit: Satsfel.

Jag hör aldrig någon prata i mic:en öht?

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Sedan på varje map behövs det en 30 rundor innan man hittar oxå, tycker det byts lite väl ofta hit å dit. Man hinner ju lixom inte komma iform :)

MrGooFy skrev:
För mig är det snarare så att jag behöver minst 3 kartor på mig innan jag börjar komma igång :) (om jag kommer igång oht.).

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning