Heda skrev:abs kom bakifrån där några gånger
abstruse skrev:Ya man, me like doggystyle big time! [Jamaica voice mode off]
abstruse skrev:Oj, oj, oj! Vilket liv det kommer bli på Rexen när han ser det här. Kommer nog INTE passera förbi obemärkt och utan liv i luckan...
Acrid skrev:För tillfället dricker jag grogg och jag har inga planer alls på att gå tillbaka till mitt fd "hälso"vådliga leverne.... Inget mera CS, tränande eller konstig byggarmat...hädanefter gäller starka drycker, flyktiga stunder på musikskakande ställen...allt i Arne Ankas anda.
Trango_B skrev:Är det någon som vill spela igen?
Jag spelar gärna en timme eller nått nu
Acrid skrev:För tillfället dricker jag grogg och jag har inga planer alls på att gå tillbaka till mitt fd "hälso"vådliga leverne.... Inget mera CS, tränande eller konstig byggarmat...hädanefter gäller starka drycker, flyktiga stunder på musikskakande ställen...allt i Arne Ankas anda.
t-rex skrev:Låt oss gå under tillsammans i en spritdoftande ånga! Arm i arm in i alkoholens förskönade värld!
För mig har livet kvinnans former!
t-rex skrev:Låt oss gå under tillsammans i en spritdoftande ånga! Arm i arm in i alkoholens förskönade värld!
För mig har livet kvinnans former!
abstruse skrev:Vadan detta? Har du trillat och slagit i huvudet?
se bara på hans avatarabstruse skrev:Vad fan, kommer du direkt från krogen? Din slapptask!
abstruse skrev:Kan vi bli minst 3 vs 3, gärna långt fler, så är jag på också om en stund. Skriv i tråden ni som tänker lira...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|