Acrid skrev:Thopa I owe you one!
abstruse skrev:Jag fattar inte...
Jääävligt skönt. IKEAEvil M skrev:Vart är Nisse någonstans? Har inte sett till honom i den här tråden på bra länge.
MikkE: Snyggt påslakarn, jag har två likadana i min säng båda med duntäcke = extra bra komfort
isse skrev:Trango mfl, hade ni några kommentarer till mitt svar ang att folk i toppen på statsen är stats-horor?
/N
isse skrev:Trango mfl, hade ni några kommentarer till mitt svar ang att folk i toppen på statsen är stats-horor?
/N
Acrid skrev:...bara Dino förstår - osammanhängande så klart. ...
t-rex skrev:Have gun (och bil och numera körkort) - will travel.*
* och vet var din brevlåda bor.
Acrid skrev:...
Stoppa pressarna! Vadå numera körkort?
Acrid skrev:Stoppa pressarna! Vadå numera körkort?
SENSEI skrev:Kan faktist inte annat än hålla med....
Tack för det...Trango_B skrev:Du behöver inte bry dig, du är ju inte ens topp 10 på ranken
Nejdå, men jag har adlrig sett dessa tendenser hos dig faktiskt
Skulle nästan kunna drista mig till att kalla dig ett föredöme
SENSEI skrev:Tack för det...
Har rasat rejält....
Inte förvånande med tanke på hur det gick igår...
Men förvånad var jag hade rasat när jag kollade statsen igår. Spelade bra i onsdags... men ändå rasat på torsdagen... skumt...
Skulle inte spelat med 39-40 grader i feber...
Men men... lirar ju inte för statsen
Vill man ha bra stats ska man lira max 3 kartor för längre än så klarar man inte av att hålla koncentrationen. " Läste det på internet "
Har alltid gjort det. Använder mig utav en Logitech Mx510, hur jävla bra som helst!!thopa skrev:Mikke, jag måste säga att jag är imponerad av dig om du nu alltid spelat halvliggandes i sängen med musen direkt på lakanet
Han åker omkring på samma hoj hela dagarna. Tar den till och från jobbet alla dagar. XT660 med grön box bakpå. Pfhet!thopa skrev:Nisse jobbar som MC-bud i sthlm va? Vet ni om han åker omkring på någon speciell hoj i jobbet eller tar de bara första bästa parkerade "budhoj" innan de börjar jobba? Om han kör samma cykel hela tiden, känner ni till hans regnr eller kan man känna igen honom på något sätt. Jag funderar nämligen på att kasta en flash framför honom..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|