CS Ikväll!

MikkE

Guest
Evil M skrev:
Vart är Nisse någonstans? Har inte sett till honom i den här tråden på bra länge.

MikkE: Snyggt påslakarn, jag har två likadana i min säng båda med duntäcke = extra bra komfort :tungan
Jääävligt skönt. IKEA :yoparty

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Trango mfl, hade ni några kommentarer till mitt svar ang att folk i toppen på statsen är stats-horor?

/N

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
isse skrev:
Trango mfl, hade ni några kommentarer till mitt svar ang att folk i toppen på statsen är stats-horor?

/N

Det hela började en gång med att Köttbullen skrev till Dino som kontrade med sådant som bara Dino förstår - osammanhängande så klart. I allt tumult tyckte sig Bango hitta nåt roligt att sätta sina klor i ... Nu blev det väldigt oroligt i grytan för ironin dog tyvärr i ett flyktigt ögonblick. Ack o ve!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
isse skrev:

/N

På ett allmänt plan; det är (imho) mycket bätre nu än det var förra vintern/höstas. Folk byter faktiskt över ganska ofta. Sedan om folk loggar ut efter 5 min eller inte vettefan, det är väl mest lite trist beläggning rent generellt? max 8 pers har det varit under veckan, och då har jag varit inne 3/4 dagaar, mellan 21.30-23nånting.

mmm har fått löfte om ett fungerande bredband innan midsommar, så han kommer väl vilken dag som helst, nisse har gått under jorden och abs spelar klädpoker.

Uttrycket stats-horor är ju onekligen lite festligt...

på ett personligt plan; Skjut någon annan, inte mig!

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
SENSEI skrev:
Kan faktist inte annat än hålla med....

Du behöver inte bry dig, du är ju inte ens topp 10 på ranken :D :rofl

Nejdå, men jag har adlrig sett dessa tendenser hos dig faktiskt :pannkyss
Skulle nästan kunna drista mig till att kalla dig ett föredöme :tummenupp

MikkE

Guest
Nisse har skaffat sig ett frundtimmer och kommer aldrig mera tillbaka igen. Han är fast. Jisses. Nä då, jag brukar tjata på han ibland at komma in, men klockan 03:42 så lirar ingen. Typiskt va :)

Och vad har hänt med Egget och LasseB? Skulle inte Egg-man göra rulle??????? Hade jag tagit åt mig uppgiften hade den varit klar för läääänge seen :tungan

Last edited:

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Mikke, jag måste säga att jag är imponerad av dig om du nu alltid spelat halvliggandes i sängen med musen direkt på lakanet :tummenupp

Acrid, man kan göra "smoke-kanon" tricket på dust också. Jag och en kompis gjorde det för ett tag sedan men då ställde han sig på en låda en bit bort på "B". När den sedan skjöts iväg tajmade han ett hopp perfekt så smoken nickades rakt upp i luften :)

Kan även tillägga att vi inte precis lyckades på första försöket.. :död

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Nisse jobbar som MC-bud i sthlm va? Vet ni om han åker omkring på någon speciell hoj i jobbet eller tar de bara första bästa parkerade "budhoj" innan de börjar jobba? Om han kör samma cykel hela tiden, känner ni till hans regnr eller kan man känna igen honom på något sätt. Jag funderar nämligen på att kasta en flash framför honom..

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Trango_B skrev:
Du behöver inte bry dig, du är ju inte ens topp 10 på ranken :D :rofl

Nejdå, men jag har adlrig sett dessa tendenser hos dig faktiskt :pannkyss
Skulle nästan kunna drista mig till att kalla dig ett föredöme :tummenupp
Tack för det...

Har rasat rejält.... :(
Inte förvånande med tanke på hur det gick igår...
Men förvånad var jag hade rasat när jag kollade statsen igår. Spelade bra i onsdags... men ändå rasat på torsdagen... skumt...
Skulle inte spelat med 39-40 grader i feber...

Men men... lirar ju inte för statsen

Vill man ha bra stats ska man lira max 3 kartor för längre än så klarar man inte av att hålla koncentrationen. " Läste det på internet "

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
SENSEI skrev:
Tack för det...

Har rasat rejält.... :(
Inte förvånande med tanke på hur det gick igår...
Men förvånad var jag hade rasat när jag kollade statsen igår. Spelade bra i onsdags... men ändå rasat på torsdagen... skumt...
Skulle inte spelat med 39-40 grader i feber...

Men men... lirar ju inte för statsen

Vill man ha bra stats ska man lira max 3 kartor för längre än så klarar man inte av att hålla koncentrationen. " Läste det på internet "

Den där ranken är inte att lita på. En gång förra veckan så gick jag in i 15 min bara medan maten stod på spisen. Det gick halvbra, jag låg på lite plusstats bara. Kanske sköt 10 och dog 8 gånger. Dagen efter hade jag rasat 30 placeringar på rankingen :va
Ranken kanske straffade mig för att jag ville äta istället för spela, jag vet inte

MikkE

Guest
thopa skrev:
Mikke, jag måste säga att jag är imponerad av dig om du nu alltid spelat halvliggandes i sängen med musen direkt på lakanet :tummenupp
Har alltid gjort det. Använder mig utav en Logitech Mx510, hur jävla bra som helst!!

thopa skrev:
Nisse jobbar som MC-bud i sthlm va? Vet ni om han åker omkring på någon speciell hoj i jobbet eller tar de bara första bästa parkerade "budhoj" innan de börjar jobba? Om han kör samma cykel hela tiden, känner ni till hans regnr eller kan man känna igen honom på något sätt. Jag funderar nämligen på att kasta en flash framför honom..
Han åker omkring på samma hoj hela dagarna. Tar den till och från jobbet alla dagar. XT660 med grön box bakpå. Pfhet!
Men tänk på att flasha högt upp. Han wheelar ju hela dagarna

MikkE

Guest
Förstår inte rankingen riktigt på 'hemsidan'... skit i den.

Det som gäller är ju /top15 eller /rank i gejmet. Men senast jag kollade låg jag på typ 84 av 120. ÖÖÖÖH, jag måste själv säg att jag håller top 15 på servern iaf, fattar inte den riktigt till hundra heller. För jag har inte dålig stats där heller.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning