We don't like him. He is a very bad boy!Biifer skrev:Jag och min enda kompis är tillbaka ikväll![]()
MikkE skrev:Kommer väl ha ont i kroppen ikväll. Börjar ju gymma och blir nyttig![]()
![]()
Jepp. Känns ingenting i kroppen nu, kommer väl bra till imorgon eller övermorgon... men va fan, det får det ju inte göra då ska jag ju träna igenAcrid skrev:Weeee!![]()
![]()
MikkE skrev:Jepp. Känns ingenting i kroppen nu, kommer väl bra till imorgon eller övermorgon... men va fan, det får det ju inte göra då ska jag ju träna igen
Ska ner till norrköping nu också, får se när jag kommer hem, dåa ska jag lira. OM några är på ikväll?!
t-rex skrev:Träna inte, det verkar farligt. Jag satt just sönder min stol.... Det blir inte mycket gejmande innan jag fixat en ny, får dra till IKEA i morgon...
Feta tjockist-rex skrev:Träna inte, det verkar farligt. Jag satt just sönder min stol.... Det blir inte mycket gejmande innan jag fixat en ny, får dra till IKEA i morgon...
t-rex skrev:Jag satt just sönder min stol....
Heda skrev:Heda e nog på typ.......... hojta när det blir dags![]()
Acrid skrev:NU!
@dino, bra då kanske det blir man av dig snart oxå nu när du måste anlita nämnda tjänster.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |