CS Ikväll!

MikkE

Guest
thopa skrev:
Jag är inne. Väntar tills ni droppar in.

Mikkkkkke. Jag installerade nyss adobe premiere 6.0. I samma veva som installationen installerades även quicktime och ett program som heter "Cleaner 5 EZ".

Är dessa två program nödvändiga för att premiere ska kunna köras normalt, eller kan jag ta bort dem? Vilken funktion fyller de i då man använder premiere?

((orkar inte läsa mig till det, därför jag frågar)) :tungan



In och kriga nu!! :fyllisar
Hmmm, vette fasiken. QuickTime behöver man inte. Men det där Cleaner 5 EZ vet jag inte ens vad det är.. kolla på www.adobe.com eller nåt
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Någon som är sugen på att lira lite nu?
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Jag hittade en fin "buyscript bind guide" som många här säkert skulle ha nytta utav. Istället för att trycka b41b14,..,.,b84b83b83b85b82b86, kan ni istället trycka t.ex F4, eller vilken knapp ni nu väljer.

Surfa in här och sätt ihop era egna scripts:http://cs.nordicgamers.se/bind/index.php

Gå sedan till /cstrike-mappen och öppna .cfg filen och klistra in scripten. Config-filen kan vara skrivskyddad så öppna den först och lås den sedan.

Dessa börjar jag med. Kör på med dem ett tag och avgör sen ifall det behövs några ändringar.

bind "F1" ";m4a1; ak47; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1"
bind "F2" ";deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2"
bind "F3" ";vesthelm;defuser"
bind "F4" ";hegren;flash;flash;sgren"
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tjena polaren är har nu fått tag på VÄVÄVÄ igen, han sitter med gammla cs och vill nu ha 1.6 hur grejar han det? Har försökt hitta nån stans att ladda ner det men det går fan inte.

björn
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
thopa skrev:
Jag hittade en fin "buyscript bind guide" som många här säkert skulle ha nytta utav. Istället för att trycka b41b14,..,.,b84b83b83b85b82b86, kan ni istället trycka t.ex F4, eller vilken knapp ni nu väljer.

Surfa in här och sätt ihop era egna scripts:http://cs.nordicgamers.se/bind/index.php

Gå sedan till /cstrike-mappen och öppna .cfg filen och klistra in scripten. Config-filen kan vara skrivskyddad så öppna den först och lås den sedan.

Dessa börjar jag med. Kör på med dem ett tag och avgör sen ifall det behövs några ändringar.

bind "F1" ";m4a1; ak47; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1"
bind "F2" ";deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2"
bind "F3" ";vesthelm;defuser"
bind "F4" ";hegren;flash;flash;sgren"

Scripts är för mesar.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
kaZmur skrev:
Varför spelar ingen???

Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
abstruse skrev:
Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.
Varför lirar inte du då? Poker eller?
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Hoppar in efter Motorjournalen (21.00) och hoppas att jag får sällskap.

:tomten
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
abstruse skrev:
Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.


Va vadå det är väl HL1 som gäller i höst?????
:D
 

MikkE

Guest
Anton_Ljunghusen skrev:
Va vadå det är väl HL1 som gäller i höst?????
:D
Öh... nej :)

Kom på att jag inte har lirat på ett bra tag. Får kanske göra det innan 'riktiga' säsongen börjar. Så jädrans skönt ute
 

MikkE

Guest
Acrid skrev:
Kom Igen Nu Lira! Yeaaaaah!
Oj.. gick ju inte sååå bra till en början. Stod viseligen upp och lira.
La mig sedan i sängen och körde järnat. Hade mina bra stunder och en del dåliga.

:wiggle
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top