Acrid
600
Hoppar in om 5 min.
Acrid skrev:Hoppar in om 5 min.
abstruse skrev:Jag går och lägger mig om två minuter.
Hmmm, vette fasiken. QuickTime behöver man inte. Men det där Cleaner 5 EZ vet jag inte ens vad det är.. kolla på www.adobe.com eller nåtthopa skrev:Jag är inne. Väntar tills ni droppar in.
Mikkkkkke. Jag installerade nyss adobe premiere 6.0. I samma veva som installationen installerades även quicktime och ett program som heter "Cleaner 5 EZ".
Är dessa två program nödvändiga för att premiere ska kunna köras normalt, eller kan jag ta bort dem? Vilken funktion fyller de i då man använder premiere?
((orkar inte läsa mig till det, därför jag frågar))
In och kriga nu!!
thopa skrev:Jag hittade en fin "buyscript bind guide" som många här säkert skulle ha nytta utav. Istället för att trycka b41b14,..,.,b84b83b83b85b82b86, kan ni istället trycka t.ex F4, eller vilken knapp ni nu väljer.
Surfa in här och sätt ihop era egna scripts:http://cs.nordicgamers.se/bind/index.php
Gå sedan till /cstrike-mappen och öppna .cfg filen och klistra in scripten. Config-filen kan vara skrivskyddad så öppna den först och lås den sedan.
Dessa börjar jag med. Kör på med dem ett tag och avgör sen ifall det behövs några ändringar.
bind "F1" ";m4a1; ak47; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1"
bind "F2" ";deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2"
bind "F3" ";vesthelm;defuser"
bind "F4" ";hegren;flash;flash;sgren"
Mes..abstruse skrev:Scripts är för mesar.
kaZmur skrev:Varför spelar ingen???
Varför lirar inte du då? Poker eller?abstruse skrev:Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.
kaZmur skrev:Varför lirar inte du då? Poker eller?
Yep...Mac skrev:Hoppar in efter Motorjournalen (21.00) och hoppas att jag får sällskap.
Varför stack alla?kaZmur skrev:Yep...
abstruse skrev:Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.
Öh... nejAnton_Ljunghusen skrev:Va vadå det är väl HL1 som gäller i höst?????
Oj.. gick ju inte sååå bra till en början. Stod viseligen upp och lira.Acrid skrev:Kom Igen Nu Lira! Yeaaaaah!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|