liljekvist
www.mxwheel.se
Ska också införskaffa detta!!! Kanske är dax snart att ta ett game nu när vinte kommer närmareMikkE skrev:Å fan. Man kanske ska ta å köpa det då? kan alltid vara lattjo med orginal.
Ska också införskaffa detta!!! Kanske är dax snart att ta ett game nu när vinte kommer närmareMikkE skrev:Å fan. Man kanske ska ta å köpa det då? kan alltid vara lattjo med orginal.
Tjenare.Mögel skrev:Orkade inte läsa hela tråden men finns det nån sh.com server som ni spelar på eller i CS:source..????
MikkE skrev:Tjenare.
Jepp, vi har en egen server.
Adress: Cs.ekhagen.nu:27015
Password: Moped
Men jag vet inte hur det funkar nu. Vi kommer att uppgradera till CS:S nu i höst, eller?
När jag ändå skriver. Ingen som har en bra kod till CS:S? Funkar en orginal (jepp, en 'riktig', ej från nätet) Half Life kod til CS:S??
Annars blir det till att köpa, kostar bara 250 bagis.
Evil M skrev:Med andra ord jag blir FARLIG så passa er!!
Evil M skrev:.
Med andra ord jag blir FARLIG så passa er!!
HAde. Har du inte löst och har nVIDIAs grafik-kort, ladda ner senaste betan ver 78.05. Det funkade för mig. Annars kan du sänka directX-nivån, skriv bara "-dxlevel 80" i launch options för spelet. Det hjälpte mig dock bara lite grann...Victor skrev:Är jag ensam om att ha stora problem efter kvällens uppdateringar i HL2?
Det är ostabilt och laggar på alla servrar man är på. It suxx.
=Drex= skrev:Du ligger inte sist på rankingen (plats 1,993) Sista rankade spelaren innehar plast nr 13852.
Blir väl lite lir ikväll, syns online!
Victor skrev:Jag spelar ibland på SWAT, om min uppkoppling tillåter det vill säga.
Och att klättra i raningen är ju inte så svårt...
flugan skrev:Vad är det för addresser dit å va heter du när du spelar?
=Drex= skrev:Klart man lirar source Brorsan å jag har en egen server, SWE[S.W.A.T] CS Source Server, IP 194.23.99.4:27015
Vi e på nästan varje kväll, mitt nick e [S.W.A.T]MickE
Hoppas vi syns
www.sweswat.net
Victor skrev:Jag heter Dr Pez, säg hej så kan vi ju lägga till varandra.
Ja, nog e de jag alltid=Drex= skrev:Har sett dig plus itacha brukar va online ibland med, kul med lite sporthojsfolk Flugan, e du denna flugan:
http://swatstats.mine.nu/hlstats/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1742
?
Skoj, har inte skaffat DoD Source än dock, men det kommer väl.=Drex= skrev:FYI: Vi har dratt igång en DoD server så vi håller på med ett uppgraderingsprojekt (till dual Xeon) så just nu e servern satt till 20 spelare max. Får grejjerna i veckan så snart e det uppåt 32 spelare max igen!
Ses online!
/Micke
Hittar fan inte min orginalkey... blir till att uppgradera på samma gång och köpa HL2/CS:S.. Wouhou!!Victor skrev:Jag heter Dr Pez, säg hej så kan vi ju lägga till varandra.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|