CS Ikväll!

Dark_Messenger

Guest
Hoppar in på The Only One CSS Sweden nu. Antar att det bara är att söka servrar som vanligt för de som är intresserade...Trevlig server med bra ping. För mig strax söder om stockholm ligger jag på cirkus 5. Dust2 only. Vanliga regler. Kom igen nu! Mitt nick är samma som här. :kulspruta

EDIT: Fan fanns ju ingen där nu..

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Fan, Jag vart nästan sugen på att lira igen. Saknar det gamla "CS-gänget" (bl.a. abstruse, acrid, Nisse Järnet, jag, Evil M, Heda, Padde, Biifer, Tjoffe, Trango B, t-rex, WaZZe, Mac, oFFkeFF, Maverick, Spiken, mmm, m.fl.) =)

(skärmdump från december 2003)

Ååååh, vilka minnen! :D

Men, den där bilden tycker jag inte stämmer med verkligheten, måste vara fåtosjoppad!11oneeleven! :6surkart

MikkE

Guest
Skulle jag inte till Skellefteå tidigt som fan imorrn och fota så skulle jag faktiskt ta och lira lite. Har ju orginalskivor (hl: the orange box) faktiskt =)

Dark_Messenger

Guest
Nu har jag bränt grafikkortet. Nu blire 1,6 istället för CSS :D

EDIT: :mad: :kulspruta

Dark_Messenger

Guest
Jag vet faktiskt inte... e ju ba massa småbarn överallt som inte kan annat än o skriva massa n00b o skit o könsord typ...

Jovisst, det lilla jag lirar klarar jag mig perfekt utan det. :rolleyes: Det jag blev förvånad över var hur många cs-servrar det faktiskt fortfarande finns. Antar att det bara är diehard-spelarna som fortfarande lirar 1.6 eller?? :D

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vi skulle haft en fast privat server som på the good ol' days så kunde man ju styrt upp något med lite framförhållning.

Dark_Messenger

Guest
Vi skulle haft en fast privat server som på the good ol' days så kunde man ju styrt upp något med lite framförhållning.

Låter som en helt ok idé. Finns säkert många som lite då o då lirar en stund. Om det fanns något permanent kunde man bara glida in o fragga loss lite när man hade möjlighet :kulspruta
:)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Japp, nån me lite lina o en dator till övers kan som känner sig manad?

Min gamla serverburk står nog nere i källaren, ett par updates på den o den vore fit for fight.. meeeen ja har inge lina som pallar me :/

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Japp, nån me lite lina o en dator till övers kan som känner sig manad?

Min gamla serverburk står nog nere i källaren, ett par updates på den o den vore fit for fight.. meeeen ja har inge lina som pallar me :/

Alcatraz här på forumet hade server uppe åt oss förra vintern, jag har tjatat på honom men han är lite för upptagen just nu säger han. Vad krävs det för uppkoppling för att det ska funka?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln