låter bra, men gärna fler aim banor än enPiEn skrev:2608978Attans mitt steam la av totalt. Eftersom det inte alltid blir så mycket folk på servern tänkte jag lägga in aim_akcolt också..
låter bra, men gärna fler aim banor än enPiEn skrev:2608978Attans mitt steam la av totalt. Eftersom det inte alltid blir så mycket folk på servern tänkte jag lägga in aim_akcolt också..
ett pytte litet problem, jag kan inte använda ! tecken i steam... edit: d funka!GixxerJensa skrev:2605306Serverinfo finns Här
Servern är uppe jämt, det svåraste verkar få folk att samordna sig. Men det går väl att ordna
AGE skrev:2614870gg
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Jovars, jag har lite skoj.
När jag spelar kör jag med nicket eze
Har börjat spela en mod som kallas GunGame, riktigt skoj. Man spelar igenom alla vapen och börjar med pistoler. När man gjort 3 kills så får man ett annat vapen. Inte ett screenshot från GunGame dock.
Spelade på den serven ikväll och jag måste säga att jag blev väldigt illa bemött. Jag spelade i cirka 30 minuter och jag hade väldigt roligt. Efter ett litet tag så träffade jag på en pojke som tyckte sig vara rolig och ville skoja lite så han döpte sig efter några andra där och låtsades som han var i samma clan som dem och han visste inte om att han fick det, därför blev han tillsagd och han bytte genast namn men ändå blev han kickad. Jag tyckte det var fel så därför öppnade jag min munn och sade vad jag tyckte. Jag tycker det var fel och jag tycker att han som kickade den här killen överdrev och utnyttjade sin position. Mycket omoget. Sen så var det någon slumpmässig pojke som också spelade på serven som förolämpade mig grovt och jag blev riktigt ledsen så jag bad han att hålla käft, och då blev jag bannad för att jag tyckte jag blev illa behandlad. Vad är det för stil? =S Jag rekomenderar starkt att INTE spela på den här serven. Adminstratörerna på den här serven var äna de största rövhölen jag har träffat nån gång online på counterstrike.Klart man lirar source Brorsan å jag har en egen server, SWE[S.W.A.T] CS Source Server, IP 194.23.99.4:27015
Vi e på nästan varje kväll, mitt nick e [S.W.A.T]MickE
Hoppas vi syns
www.sweswat.net
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|