CS Ikväll!

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
GixxerJensa skrev:
2605306 Serverinfo finns Här

Servern är uppe jämt, det svåraste verkar få folk att samordna sig. Men det går väl att ordna :tummenupp
ett pytte litet problem, jag kan inte använda ! tecken i steam... edit: d funka!
 
Last edited:

AGE

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
ra?
Hoj
Ingen =(
gg


The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
 
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZR600E
Jag kollar in kl 20:00 en snabbis, hoppas att nån är där!

EDIT: 213.114.214.229:27035 .... den aktuella...

Mvh
Johan
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
kom in för lite skoj

85.25.138.42:27015

fy_ men ack så kul
 

MikkE

Guest
Över 9500 inlägg att kolla igenom, det kommer att ta tid...
Så jag frågar er, mest ni från 'gamla tiden' om ni kommer ihåg en CS-film som ett par grabbar i en clan gjort.
Musiken som var med var D-devils - The Devil Is A DJ och Gary Jules - Mad World.

Kommer inte ihåg var clanen hette och antar att filmen heter någonting med deras namn.

Hilfe!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
har ni nått kul eller?

det har jag iaf

:tungan
 

Bifogat

  • rumpel.jpg
    rumpel.jpg
    76.2 KB · Visningar: 78

quip

[ kwip ]
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Yamaha FZR600R, -94; GSXR750, -86, fighterprojekt; ZXR750, -93, ombyggd
Jovars, jag har lite skoj.
När jag spelar kör jag med nicket eze

Har börjat spela en mod som kallas GunGame, riktigt skoj. Man spelar igenom alla vapen och börjar med pistoler. När man gjort 3 kills så får man ett annat vapen. Inte ett screenshot från GunGame dock.
 

Bifogat

  • de_dust20001.jpg
    de_dust20001.jpg
    102.9 KB · Visningar: 61
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jovars, jag har lite skoj.
När jag spelar kör jag med nicket eze

Har börjat spela en mod som kallas GunGame, riktigt skoj. Man spelar igenom alla vapen och börjar med pistoler. När man gjort 3 kills så får man ett annat vapen. Inte ett screenshot från GunGame dock.

samma här, jag spelar mest deathmatch och gärna kombinerat gungame och deathmatch.
deathmatch = respawn direkt :)

85.14.231.145:27015 dyk in vetja
eller
84.254.65.167:27019
går under nicket soilworker
 

grass eagle

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2007
Ort
bollebygd
Hoj
2002, honda, gold wing
Klart man lirar source :tummenupp Brorsan å jag har en egen server, SWE[S.W.A.T] CS Source Server, IP 194.23.99.4:27015

Vi e på nästan varje kväll, mitt nick e [S.W.A.T]MickE

Hoppas vi syns :)

www.sweswat.net
Spelade på den serven ikväll och jag måste säga att jag blev väldigt illa bemött. Jag spelade i cirka 30 minuter och jag hade väldigt roligt. Efter ett litet tag så träffade jag på en pojke som tyckte sig vara rolig och ville skoja lite så han döpte sig efter några andra där och låtsades som han var i samma clan som dem och han visste inte om att han fick det, därför blev han tillsagd och han bytte genast namn men ändå blev han kickad. Jag tyckte det var fel så därför öppnade jag min munn och sade vad jag tyckte. Jag tycker det var fel och jag tycker att han som kickade den här killen överdrev och utnyttjade sin position. Mycket omoget. Sen så var det någon slumpmässig pojke som också spelade på serven som förolämpade mig grovt och jag blev riktigt ledsen så jag bad han att hålla käft, och då blev jag bannad för att jag tyckte jag blev illa behandlad. Vad är det för stil? =S Jag rekomenderar starkt att INTE spela på den här serven. Adminstratörerna på den här serven var äna de största rövhölen jag har träffat nån gång online på counterstrike.
 

Dark_Messenger

Guest
Så vart håller SH-dräggen till då?? :kulspruta

Kan vi inte sno lite spejs på nån av swajdis servrar o göra en egen?? Vet inte hur det där funkar iofs.....
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top