CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Jo visst e du på g...

Du får prata högre i tratten så farbror hör. Vad var det du sa nu igen? :crash

Jag har ju inte spelat sedan innan sommaren, men någon jag känner har ju suttit och piskat froggisar på franska servers så fort man varit hemma hos mams & paps för att käka. Hårdträning hela sommaren och så går det så här? :va

Mhhmmm... :banana
 

Bifogat

  • sis.jpg
    sis.jpg
    90.9 KB · Visningar: 107

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
abstruse skrev:
Du får prata högre i tratten så farbror hör. Vad var det du sa nu igen? :crash

Jag har ju inte spelat sedan innan sommaren, men någon jag känner har ju suttit och piskat froggisar på franska servers så fort man varit hemma hos mams & paps för att käka. Hårdträning hela sommaren och så går det så här? :va

Mhhmmm... :banana

Ska jag känna mig träffad? :zpy

Ok...var inne på en fransk server vid ett tillfälle..sedan dess klarar jag inte av att lyssna på deras kackel. Det kan ju tänkas att du varit på pseudomiddagar hos päronen...

Sen skulle jag inte vara så generös å kalla det jag pysslat med för "hårdträning"... Man tränar inte cs på sommaren...iaf inte jag.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ähh, kom igen nu va :) Varför inte samla truppen o lira på sportploj servern ist? Eller dela med er av ip:et... ser ju att ni lyckats värva kleggman dit iaf ;)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vad söta ni är mot varandra!

Kommer hem vid 2100 ikväll, planerar någon timmes slakt. Vem är på? Och varför körde vi inte på den "officiella" servern igår? Inte för att det var något som helst fel på den vi använde, men ändå.....

Och var flög abs? Och hur kommer det sig att mitt aim inte funkade igår (heller)? Så mpnga frågor, så lite tid.

/m
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
t-rex skrev:
Vad söta ni är mot varandra!

Kommer hem vid 2100 ikväll, planerar någon timmes slakt. Vem är på? Och varför körde vi inte på den "officiella" servern igår? Inte för att det var något som helst fel på den vi använde, men ändå.....

Och var flög abs? Och hur kommer det sig att mitt aim inte funkade igår (heller)? Så mpnga frågor, så lite tid.

/m
Den officiella servern dög tydligen inte för bror din, så jag fick köra upp en temporär server... Abbe försvann till götet om jag inte minns helt fel.

Nå, några som är på nu ikväll igen då? :tummenupp
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ja, JA!!!! Gejma!!!!

Men inte förrän strax innan 2200................................................ Skitjobb till att följa med hem. Nåväl, lägg upp server här om det inte är SH (vilken jag kommer att prova sedan, matte snackar bara dynga. Det är antagligen hans lägenhetspolare som laddar tyska naturfilmer, därav kass speed) så får vi in lite folk.
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
t-rex skrev:
Ja, JA!!!! Gejma!!!!

Men inte förrän strax innan 2200................................................ Skitjobb till att följa med hem. Nåväl, lägg upp server här om det inte är SH (vilken jag kommer att prova sedan, matte snackar bara dynga. Det är antagligen hans lägenhetspolare som laddar tyska naturfilmer, därav kass speed) så får vi in lite folk.

Ät min ak!
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
får väl komma in och skjuta lite någon dag :)
var ett tagsen man spela men man kommer nog snabbt in i det igen
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nå, era fjollor! Någon som är spelsugen ikväll? Kom hem från Bergen vid 15-snåret, hade möte med chiefen till 17-snåret och sedan hjälpte man ett speciellt syskon med en muppkamera och en muppdator till 22-snåret... :rolleyes:

...så nu vill jag avreagera mig! :crash :p :D
 

RejserAnders

"Tävlingsförare"
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Göreborg/Floda
Hoj
ERF Team Respekt #33
abstruse skrev:
Nå, era fjollor! Någon som är spelsugen ikväll? Kom hem från Bergen vid 15-snåret, hade möte med chiefen till 17-snåret och sedan hjälpte man ett speciellt syskon med en muppkamera och en muppdator till 22-snåret... :rolleyes:

...så nu vill jag avreagera mig! :crash :p :D
Så det är HÄR du hänger! :p
Har inte sett röken av dig på rejsforumet!!!!! :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top