Acrid
600
Samma som innan..
Acrid skrev:Jo visst e du på g...
abstruse skrev:Du får prata högre i tratten så farbror hör. Vad var det du sa nu igen?
Jag har ju inte spelat sedan innan sommaren, men någon jag känner har ju suttit och piskat froggisar på franska servers så fort man varit hemma hos mams & paps för att käka. Hårdträning hela sommaren och så går det så här?
Mhhmmm...
Den officiella servern dög tydligen inte för bror din, så jag fick köra upp en temporär server... Abbe försvann till götet om jag inte minns helt fel.t-rex skrev:Vad söta ni är mot varandra!
Kommer hem vid 2100 ikväll, planerar någon timmes slakt. Vem är på? Och varför körde vi inte på den "officiella" servern igår? Inte för att det var något som helst fel på den vi använde, men ändå.....
Och var flög abs? Och hur kommer det sig att mitt aim inte funkade igår (heller)? Så mpnga frågor, så lite tid.
/m
t-rex skrev:Ja, JA!!!! Gejma!!!!
Men inte förrän strax innan 2200................................................ Skitjobb till att följa med hem. Nåväl, lägg upp server här om det inte är SH (vilken jag kommer att prova sedan, matte snackar bara dynga. Det är antagligen hans lägenhetspolare som laddar tyska naturfilmer, därav kass speed) så får vi in lite folk.
Jäförfän.... se så flickor o pojkar, welche server sollten wir spielen an? Sporthoj eller?Helium skrev:pang pang.......
Spiken skrev:Jäförfän.... se så flickor o pojkar, welche server sollten wir spielen an? Sporthoj eller? [/QUOTE
Vilken tiden du pratar om och självklart sporthoj....
Så det är HÄR du hänger!abstruse skrev:Nå, era fjollor! Någon som är spelsugen ikväll? Kom hem från Bergen vid 15-snåret, hade möte med chiefen till 17-snåret och sedan hjälpte man ett speciellt syskon med en muppkamera och en muppdator till 22-snåret...
...så nu vill jag avreagera mig!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |