CS Ikväll!

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
abstruse skrev:
Nå, era fjollor! Någon som är spelsugen ikväll? Kom hem från Bergen vid 15-snåret, hade möte med chiefen till 17-snåret och sedan hjälpte man ett speciellt syskon med en muppkamera och en muppdator till 22-snåret... :rolleyes:

...så nu vill jag avreagera mig! :crash :p :D


Tack så mycket! (Igen) :tummenupp Du ska få en Plopp lr två varje dag i en vecka!

Så nu ni! fiii faan va ni får passa er MIN KAMERA kommer vara med mig överallt (läs. väl valda ställen)! :rolleyes: :p
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
RejserAnders skrev:
Så det är HÄR du hänger! :p
Har inte sett röken av dig på rejsforumet!!!!! :D

Jag har varit borta i två veckor. Förrförra veckan i Linköping och Norrköping. Denna veckan har jag varit i Asker, Drammen och Bergen, kom hem vid tretiden i eftermiddags. Sedan fick man leka IT-support hos päronen då systeryster behövde lite assistans.

Nu är man dock hemma och kan pusta ut lite. Har börjat ögna igenom forumet så smått. :)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:


Hörru...... Jag talade med din syster. Hon hade tydligen kontakt med dig. Dealen var "om 15 min på server 81.8.171.127". En gurkaserver tydligen, vad det nu är. Tyckte det lät som en feministgrej, men jag är alltid öppen för nya grejor.

Sagt och gjort, jag väntar en liten stund, och går in. Där finns folk, men inga herrljungamänniskor. Vilket är tur, för er, eftersom jag äger!!!! totalt.

Ok för att jag var full, men de andra måste ha varit i princip medvetslösa för jag sköt en hel del.... Kul var det!!

Men men, hur ser det ut ikväll? Jag skall ut en sväng på kvällen, men borde vara tillbaka vid midnatt. Kan detta vara av intresse?

BTW, finns är någon hängiven cs-spelare som hänger på sporthojsservern som är betjänt av att ha mig på sin MSN så är det mgrundell45@hotmail.com
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Hörru...... Jag talade med din syster. Hon hade tydligen kontakt med dig. Dealen var "om 15 min på server 81.8.171.127". En gurkaserver tydligen, vad det nu är. Tyckte det lät som en feministgrej, men jag är alltid öppen för nya grejor.

Sagt och gjort, jag väntar en liten stund, och går in. Där finns folk, men inga herrljungamänniskor. Vilket är tur, för er, eftersom jag äger!!!! totalt.
Men men, hur ser det ut ikväll? Jag skall ut en sväng på kvällen,

Jaja, Puttefnutte, jag försökte allt ta mig in på den servern på avtalad tid. Men, tyvärr var det en slot reserverad åt någon hemul så jag kom tyvärr inte in. Då SMS:ade jag istället syrran och sa att jag kör på Forza-servern.

Men, gärna ikväll. Man bör ju vara vaken vid den ticpunkten. Btw, idag blir jag miljonär på V75. Nu ska miljonerna fördelas... :rock
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
...tråkdj*vlamånsar...

:mad:

*muttermummel*

Hmmm, vi måste jobba på vår kommunikation..... Vi var på forza. Jag kallar mig anspråkslöst nog Gud!
 

Bifogat

  • de_celtic0001.jpg
    de_celtic0001.jpg
    55.8 KB · Visningar: 55

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Sägas skall också att Johanna blev mycket bättre (tror hon just börjat här) och att jag i vanlig ordning blev MYCKET sämre efter ett tag.....
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Hmmm, vi måste jobba på vår kommunikation..... Vi var på forza. Jag kallar mig anspråkslöst nog Gud!

Jag försökte komma in, men lyckades inte. Fast det var platser lediga stod det att slot:ar var reserverade...

Jag körde på smoking barrels istället.

Ego-bilder från igår och idag följer:
 

Bifogat

  • ego1.jpg
    ego1.jpg
    42.9 KB · Visningar: 58

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Som en parentes är jag med på båda mina V75-kuponger, tänkte ni ville veta det... :D
 

Bifogat

  • ego5.jpg
    ego5.jpg
    40.8 KB · Visningar: 62

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Sägas skall också att Johanna blev mycket bättre (tror hon just börjat här) och att jag i vanlig ordning blev MYCKET sämre efter ett tag.....

Vi kör väl lite ikväll? SMS:a mig när du är på G.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top