CS Ikväll!

MikkE

Guest
Smoking Barrels servern var ju cp. det lös om gubbarna å fula sig.. eller e det bara en vanlig CS-bugg i min dator??!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
Smoking Barrels servern var ju cp. det lös om gubbarna å fula sig.. eller e det bara en vanlig CS-bugg i min dator??!

Det gör det ju bara när någon har blivit straffad för att ha TK:at något i sitt eget lag. :kocko
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
tjena alla,
jag har nu fått tummen hur och fixat bredband, spelar en del cs och vill va med och leka.
kollade runt lite här men uppdatera mig gärna.
server, tidpunkt mm mm
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
R2 skrev:
tjena alla,
jag har nu fått tummen hur och fixat bredband, spelar en del cs och vill va med och leka.
kollade runt lite här men uppdatera mig gärna.
server, tidpunkt mm mm

The more the merrier. :hej

Före semestern var servern alltid full med folk runt 22-tiden. Från juni tills nu har det varit tomt, ingen av oss har spelat och alla har väl legat av sig lite. Men, fr o m idag och framåt ska vi väl försöka ses vid 22-snåret igen...
 

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Sprint ST
Servern är inte uppgraderad till 1.6 än, men det börjar nog dra ihop sig till uppgradering. Servern kommer att byta IP inom kort också, eftersom jag byter arbete. Så den nuvarande får helt enkelt snurra på, sen sätts nya servern upp på ny plats om någon vecka eller så.
Själv kommer jag inte att börja spela CS mer seriöst innan hojsäsongen definitivt är över, så det tar minst en månad till :)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Tom skrev:
Servern är inte uppgraderad till 1.6 än, men det börjar nog dra ihop sig till uppgradering. Servern kommer att byta IP inom kort också, eftersom jag byter arbete.

Hörru, din skäggapa! Vad ska du jobba med nu då? Får man gratulera?
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
abstruse skrev:
Hörru, din skäggapa! Vad ska du jobba med nu då? Får man gratulera?

Han är faktiskt inte skäggapa nu längre (inte senast jag såg honom iaf.). Han är numera helrakad på huvudet och ser totalt livsfarlig ut. :fakta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top