CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Va är du uppe? Ska du inte sova??? va?! va?!?!??! VAAA!!?

Neee...

Jag ska ju till Sviestad imorgon först, så det är ingen brådska, åker någon gång på förmiddagen. Sedan åker jag mot Sundsvall därifrån...

Ska vi lira? Forza? Ring mig...
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
...eller så kan ni byta plats på namnen så att den ena avataren börjar med "acrid" och den andra med "abtruse", kanske färga dom i olika färgtoner med.
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:

varå blodigt allvar, tar det hela med ro, aldrig svurit, skrikit i micken, slagit näven i tangentbordet, kasta musen åt h*****e :rolleyes:

Men det är kul som sa**n.
Välkommen i klubben för d som hade ett liv en gång i tiden... :crash

Nä allvarligt talat, d börjar bli dax att ta upp cs-spelandet igen. Kl 22.00 var den officiella tiden innan, men imed att gubbarna (läs t-rex och abstruse) :D *ouch* måste gå å lägga sej vid 20.00 på hemmet så antar jag att det är ändrat???

Förslag på hur vi skall lösa detta och få allsång i mickarna igen??

GL & HF /mmm
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
mmm skrev:
varå blodigt allvar, tar det hela med ro, aldrig svurit, skrikit i micken, slagit näven i tangentbordet, kasta musen åt h*****e :rolleyes:

Men det är kul som sa**n.
Välkommen i klubben för d som hade ett liv en gång i tiden... :crash

Nä allvarligt talat, d börjar bli dax att ta upp cs-spelandet igen. Kl 22.00 var den officiella tiden innan, men imed att gubbarna (läs t-rex och abstruse) :D *ouch* måste gå å lägga sej vid 20.00 på hemmet så antar jag att det är ändrat???

Förslag på hur vi skall lösa detta och få allsång i mickarna igen??

GL & HF /mmm

Jaa för Lucifer! Klart man tar det med ro...det är ju bara ett spel..Jag har då rakt inte svurit, gapat så taket lyfter eller användt våld på diverse saker som ligger nära tillhands. Vem bryr sig om frags och att vinna..så länge man har kul liksom...

Nä tacka vet jag AWP ...då kan man sitta i ett litet mysigt hörn o fika...ja menar tills man hör ngn komma trippandes på lätta kängor...ooooh nu kommer d ngn ...ja nu ska dom få se på fyrverkerier! Nu jklar...nä inte Glocken...så nu blev det rätt...ett klick..rätt sikte...klick..fan missa...helvete nu kommer han närmare..isch! måste packa ihop min lilla picknick...får inte glömma osten o vinet ..ooh...helvete kan du sluta o vifta m kniven din dumma åsna! Aaaaarh orka! Ah gött hade ju desert eagle:n med mig.. Yes! Klick...hehe äntligen en lugn stund...Nähäpp nu börjar dom tjata på mig oxå...inget kan dom fixa själva..suck...Forts. följer...

Mmm jag tror faktiskt att vi får börja runt 19...så de äldre deltagarna fortfarande har tillräckligt med energi...ja menar stämbanden tar stryk i den åldern samt att de inte orkar hålla på lika länge.. *ouch...gömmer mig under picknickkorgen*
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
...

Mmm jag tror faktiskt att vi får börja runt 19...så de äldre deltagarna fortfarande har tillräckligt med energi...ja menar stämbanden tar stryk i den åldern samt att de inte orkar hålla på lika länge.. *ouch...gömmer mig under picknickkorgen*



*tittar i gulasidorna*

Hmmmm, under 10 mil till Herrljunga. Undrar var jag lade den där piskan.......
 

redz

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Tuono V4R APRC -12
Sprthoj.com Server

Servern hittar du på :

62.181.199.40:27015 Sporthoj.com Server

pw är moped har jag för mig!
 

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
hallå eller!
blir det nå spel i kväll?? typ NU!! 22:39
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
hoppas det dyker upp fler ikväll, 3-4 pers gör igen slakt..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top