CS Ikväll!

Micke

`-_-´
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
R1 *Såld* Gixxer 1000 *Såld* XJ6n -10 *Såld*
F*n vad det laggade i kväll, pingen for upp och ner hela tiden :(
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ok era nötter! Nu är jag på hemgång, har betat av de sista besöken i Skellefteå och Luleå. Sitter nu på hotellet i Sundsvall och är åter hemma i metropolen Herrljunga i morgon eftermiddag/kväll någon gång.

Se till att göra er vapenvård ordentligt, imorgon är det visitation 22.00 - sharp!
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
24 om några minuter, sen är det PANG PANG!

*finjusterar siktet inför strutsens hemgång, här skall det bli hs-fest*
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
mus?

tänkte köpa ny mus (nä det är inte musens fel att jag åker på däng) :p har en microsoft intellimouse, den första typen som kom.
vad har ni som funkar bra, söker nått som är lätt att scrolla med, hyffsat stor, gärna högertiltad..
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Re: mus?

R2 skrev:
tänkte köpa ny mus (nä det är inte musens fel att jag åker på däng) :p har en microsoft intellimouse, den första typen som kom.
vad har ni som funkar bra, söker nått som är lätt att scrolla med, hyffsat stor, gärna högertiltad..

Jag hade förut en Razer Boomslang 2000 som jag var ruskigt nöjd med, ändå tills den började krångla. Razer har haft ruskiga problem med tillförlitligheten på deras möss och efter att jag hade mailat dom 4 ggr utan att få något svar så tröttnade jag.
Dom har släppt en ny mus nu som heter Boomslang 2500 som visst skall vara ruskigt bra och dom säger sig även ha blivit av med kvalitetsproblemen nu men jag tvivlar.
Det är i vilket fall en ruskigt bra mus när man väl har vant sig vid den ovanliga fattningen tycker jag.

Nu har jag en Logitech Mx700 som jag tycker fungerar klockrent. Det är den första musen som fungerar bra i fps-spel även fastän den är både optisk och trådlös.

Inte fan blir man bättre för det men är man prylmänniska så är man.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Re: mus?

R2 skrev:
tänkte köpa ny mus (nä det är inte musens fel att jag åker på däng) :p har en microsoft intellimouse, den första typen som kom.
vad har ni som funkar bra, söker nått som är lätt att scrolla med, hyffsat stor, gärna högertiltad..

Samma som jag. Jag har kört med den första Intellimousen som kom fram till förra veckan. Då gick jag och köpte en nys MS-mus, närmare bestämt MS Intellimouse Optical 1.1A USB (femknappars, men jag använder bara två i CS).

Jag är väldigt förtjust i MS-mössen och jag vill absolut inte ha en trådlös med batteri. Har själv ganska stora händer och tycker den här musen ligger bra i handen (även om jag först var inne på den aningen större Explorern).
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Är servern updaterad till 1.6????
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MrGooFy skrev:
Japp, jag ska bara betala räkningarna först.

Varför inte en trådlös med batterier??

Vill inte ha trådlös, det är ju inte miljövänligt ju! :rolleyes:

Vi kan väl ses på SH-servern kl 22.50, alla?
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
vart tog ni vägen, jag hoppade ur precis för att fimpa kazaa, sedan var alla borta :confused:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top