CS Ikväll!

Ichnoz

Jag har galna kossor i datorn...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
.::**::.
Helium skrev:
Vad är det för ip o lösen ????


Ett tips är att det finns en funktion som heter "sök i tråden" annars brukar det tråden handlar om stå på första sidan.....


Adress: Cs.ekhagen.nu:27015
Password: Moped
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Goofy, hur går det för dig, kan du fixa en steam? Säg till annars, så bränner jag en o lägger på lådan. Hoppas bara den inte vill uppgradera för mycket skit när den väl är installerad...
 

MikkE

Guest
Någon som kommer att lira ikväll nu när man äntligen har kirrat CS!?

vilken tid kommer ni?!
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ähh, det är era datorer som suger. Gör som jag, åk till Inet, få en utskällning för att du slkall försöka bygga själv, kom hem med massa lådor (efter att du bett inetidioten att dra dit pepparn växer, dvs någonstansi i asien tror jag. (vilket antagligen hade varit trevligt, givet skitvädret på utsidan...)), sitt sedan i en kväll och försök klistra ihop skiten, för att slutligen sitta med svettdroppar i pannan för att trycka på ON första gången.

Och sedan se det fungera!!!

99 fps nu. på alla banor, med massvis med regn, granater och tarmar på väggarna! Ska nog fan köpa eve-online när jag ändå är igång!
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
t-rex skrev:
Goofy, hur går det för dig, kan du fixa en steam? Säg till annars, så bränner jag en o lägger på lådan. Hoppas bara den inte vill uppgradera för mycket skit när den väl är installerad...


Jag ska be McB tanka det åt mig någon dag när jag orkar, just nu känns det ganska trist med cs men någon dag kommer jag säkert tillbaka.
Tack iaf.
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
jag hoppas Abstruse heter Jocke annars har jag lagt till nån annan i steam-friends greja.. Va jag e ute efter e att ta reda på vilken server herrskapet spelar 1.6 på?
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ähh, det är la SH-servern.... Samma ip o lösen som vanlig.

Mikke, ta bort den där vidriga avataren, annars skall jag göra det till mitt mission in life att jaga dig ikväll.

Med kniv!

Kommer runt 22.

Och abstruse heter jocke. Vad heter alla andra på steam?
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
99 fps nu. på alla banor, med massvis med regn, granater och tarmar på väggarna! Ska nog fan köpa eve-online när jag ändå är igång!

Säg till när du börjar lira EVE. Jag har bara varit inne och "underhållstränat" min karaktär (de går att träna när man är borta) men inte spelat aktivt många minuter senaste månaden. Vet dock att LasseB tokspelat en del, fram tills han helt nyligen fick tag i ett kjoltyg. :rolleyes:
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
bra där!! ska man bestämma tid då alla kan dyka upp!!? nu? 21:00? 22:00??

22.00 som sagt. Dock, när jag var klar med kickboxningsträningen vid 19.45-snåret så mötte jag Lillstrumpa när jag joggade hemåt och hon skulle iväg och styrketräna. Hoppas hon hinner titta färdigt på hantlarna tills klockan 22.00... :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top