A© skrev:Fina inställningar....![]()
Losec skrev:Men Jisses!! Nu gör du ju det igen. Förstår du ingenting? Istället för att skriva o håna de sakerna jag skrev kan du väl ge tips om hur man förbättrar inställningarna.
gladh skrev:Mnja, han kan vara ironisk. För det har ju aaaaaldrig förekommit ironi på SH förut![]()
gladh
Losec skrev:Förlåt mig om du var ironisk.
gladh skrev:![]()
![]()
Sånt får man bara läsa på SH
gladh
mmm skrev:ps. cred till Abstruse som försökt sej på smoketaktiken på aztec! (dock har jag sett att flertalet gånger så har smoken hoppat över kanten och ner i vattnet), detta är dock till lärdom inte enbart för abstruse utan till alla, när man kastar en smoke så landar den och hoppar
sedan till när den detonerar smoken.
Maverick skrev:Hur gör man sånnadär köpscript?? har sett att de finns en fil för autobuy.. e de bara att ändra i den.. eller ska man göra ett till som man har på nån annan knapp.. så finns möjlighet till snabbköp i olika uppsättningar till olika "humör"..o om man nu vill ha flera olika.. hur få man då in dom som snabbköpsknappar??
Tjena! Klar du ska vara med oss och lira på SH-servern!Ravetrancer skrev:Fy fan va sugen man blev på CS nu....länge sen man spelade det. Har bara spelat på public förr och tyckt det var riktigt kul, var heller ingen höjdspelare direkt
Hade ju Halflife o CS original men gudarna vet vad skivorna är med mina idkeys. Går det att spela CS med crackade idkeys???? Annars får jag gå o köpa nytt halflife, kostade ju bara 199kr sist jag köpte det.
Sen en annan fråga. Nån skrev om overidea skärmen, hur gör man det och hur kan man kolla om ens skärm klarar det???
Får en nybörjare spela med er????
Mvh Rejvis
Ravetrancer skrev:Får en nybörjare spela med er????
Mvh Rejvis
Ravetrancer skrev:...
Får en nybörjare spela med er????
Mvh Rejvis
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |