Kan inte göra den lägre... då tar den i däcket när svingen åker upp å ned
Kan inte göra den lägre... då tar den i däcket när svingen åker upp å ned
Ska du inte göra den lite böjd i underkant så att den följer däckets form?
Fast det kanske blir för krångligt...
Kämpa på
det va som helvete panzaa..ja trodde du inte skulle bygga om hojen fullständigt.. och har oxå missat denna tråden helt jävla fullständigt...
ser ju hur bra ut som helst iaf..
mvh robban
Hehe trodde du hade sett denna tråd, eller den på vstar. Nu är det hur som haver klart:
Hojjen kommer att ställas ut i YCC:s monter på Sotckholmsmässan "På 2 Hjul". Som alla kan se så är det inte ett färdig hoj som ställs ut, utan ett pågående projekt. Montern bredvid är även MOTOSPEED. Vore kul om jag träffade på några av er på mässan som var med och hjälpt till med lite tankeverksamhet!
va.. nää.. jag har inte sett den på vstar heller. men fan va nice att du ska ställa ut på mässan.. kommer förbi o säger hej på lördag!
mvh robb
ja.. det är klart att vi syns på kvällen..
men du ska väl stå med hojen på mässan antar jag?
hade själv min hoj utställd på mässan förra året i GBG... riktigt skoj när folk komme fram o frågar vad det är man håller på med o vad det är för hoj etc..
mvh robb
I sanningens namn vet jag inte exakt hur det kommer att gå till.
Har egentligen bara fått frågan om jag vill ställa ut den. Skall träffa Il Presidente för YCC nu på tisdag så jag får väl reda på mer detaljer då.
Absolut! Skall försöka att sätta av en dag iaf! Fick du ngt "utställningskort" då eller?
Backstagepass och en back bjudöl! iaf till alla som hjälpt dig...
Fick hjälp med att provisoriskt linda grenrören, blev faktiskt riktigt nice!
Passade även på att garagelacka slutdämparen svart, vi får se om jag skall lämna in den på keramisk coating sedan.
Jag kommer förmodligen att linda mina grenrör också, men det är bara för utseendets skull, har fått för mig att avgaserna tar mer plats iom att värmen inte har nån stanns att ta vägen, (och simulerar smalare rör) och man får sämre flöde.. kan de stämma?
varför lindar du dina?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari