Gött! Den går att göra bättre om man vill lägga mer tid.Det är ju helt jävla fantastiskt!
Funkar ju klockrent
TAAACK
Sådär!
Då var pryttlarna lämnade på lack
Fick tips av Pucken om Sjödalens Billackering. Fick bra kontakt med killen och håller nu tummarna för att det bli kanoners !
Learning by fucking up!
Har lyckats pippa 1 m2 film idag.. Började med att mata skrivaren med pappret från fel håll = trassel = 300 spänn åt helvete. Nu har jag insett att min design är på tok för detaljerad för att skriva ut = tillbaka till ritbordet.
Å så var det den där murphy igen
14 timmar senare, 200 svordomar, en sur tant senare så lyckades jag äntligen printa och testa mina ideer på hjälmen.
APSVÅRT att lägga dekaler på välvda ytor, det visste jag om tidigare men men.. får ändock vara rätt så nöjd för att ha vart första försöket.
Printern har bråkat som faen. Hänger sig titt som tätt och vill inte printa hela loggor. Ett av problemen var att jag jobbade från minneskort = kass då överföringshastigheten inte hängde med vilket resulterade i korrupta utskrifter. Har massor kvar att lära både med skrivaren och dekalkonstruktion, men har iaf kommit en bit på väg.
Gubben ser lite finnig ut på ena sidan i pannan då jag fick ett antal små små luftbubblor som inte villa ge sig
Tycker iaf att designen funkar, kan dock inte bestämma mig om Norton typsnittet är passande, eller bara ser billigt ut?
Guld på svart funkar alltid, grymt
Ack så sant!
Passar dock bäst med just texten "Norton" i det typsnittet.
Fast jag har sett både ett Triumphbygge med texten "Triton" och ett honda bygge (här på forumet?) med texten "Horton"
Det spelar inte så stor roll vad bokstäverna säger, man ser det som Norton vid en snabbtitt ändå!
Jag tycker det var ett utmärkt val av typsnitt, go for it!
Triton är en Triumphmotor i en Nortonram, Horton Honda+Norton. Fräckast är en Hedlon: Hedlund 1000cc V-twin i en Norton featherbed ram:
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|