Nu tar jag och mitt hår varsin öl.
Vissa dagar är fan helt magiska!
Var och skulle kika på mina prylar som är inlämnade på lack idag.
Klarlacken hade spjälkats och lämnat stora kratrar (luftbubblor) efter sig i ytan... Detta innebär fler mellanslipningar = dyrare lack. Dessutom hade kolfibern lyft sig ifrån ABS plasen på ett ställe..
Att jag dessutom fick P-böter då jag ställt in P-skivan fel, kom hem och skulle lasta ut ett par pilsnerkassar när jag får se att en burk gått sönder och läckt ut en massa öl på sätet.
Jag lägger mig ned och dör..
Dåligt med uppdateringar på ett tag, men här kommer slutligen en glad nyhet
Var och kikade på det halvfärdiga resultatet idag och det ser mycket bättre ut än sist. Lackeraren har kämpat som fan med min framskärm som tydligen blev ett riktigt härke att rädda. Kolan hade släppt i kanten mot den vanliga ABS-plasten
Nu skall gubbarna stripas och därefter skall 2 lager till läggas med tillhörande mellanslip. Designen funkar klockrent!
Fan vad glaaeer man blir
Skönt att det gick att få ordning på. ABS-plast är ngt jag undviker vid byggen, just för att det är så svårt att få fäste på.
Blir ju jäkligt snyggt det där. Är det btw biltema blinkers som du putsat eller lurar ögat mig?
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |