Cutler vinner Mr Olympia! (obs! gay-varning)

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Nu står det klart att årets vinnare av Mr Olympia, inofficiella VM i bodybuilding, är Jay Cutler! Den tidigare 8-faldiga vinnaren Ronnie Coleman får därmed gå ner från tronen och tar med sig hoppet om att göra det ingen annan gjort; vinna 9 gånger. Ryktet går nu att detta blev Colemans sista Mr Olympia (börjar bli gammal) samt att även Cutler slutar tävla.

Jag kanske är den enda här på SH som intresserar mig för bodybuilding :va
Och nej, jag är inte ghey, däremot säker i min sexualitet :tummenupp

Bifogat

• culter2006.jpg
    culter2006.jpg
    25.8 KB · Visningar: 487

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
det ser lustigt ut när hans rutor inte är proportionella gentemot varandra...

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
CJ900RR skrev:
2502791 det ser lustigt ut när hans rutor inte är proportionella gentemot varandra...
Det är vanligare att rutorna är lite sneda och olika stora än att dom är helt perfekta!

Henken

Guest
Hans flickvän måste vara nöjd :rolleyes: :D
Verkar ha glömt att träna den viktigaste muskeln...

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
ytterliggare en grym bild som jag även postade i tråden om vilken kampsport som är bäst :hihi :va

Bifogat

• 2006olympia_mf244.jpg
    2006olympia_mf244.jpg
    20.3 KB · Visningar: 168

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Vad har han för hudfärg? :va
Hans ansiktsdrag påminner om en vit person, samt hans hårfärg. Han är ganska ljus i ansiktet också, speciellt i pannan. Om man kollar på hans övriga kropp ser han dock väldigt afrikansk ut. Skomt.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Mark skrev:
2503062 satan va stor han var...

...är det nån här som vill vara så stor? :va

:rolleyes:

Cutler är inte den "största"; bodybuilding handlar även mycket om symetri, konturer etc. Lite som konst :)

Tror att Marcus Ruhl är "störst" (kom 9a tror jag)

Bifogat

• ruhl.jpg
    ruhl.jpg
    27.4 KB · Visningar: 196

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Har inga problem med människor som vill ha fina och muskulösa kroppar, ex Bruce Lee och många andra kampsportare. Men killen på denna bild ser ju fan inte frisk ut, ser ju ut som han tokknullat ett jordgetingbo och fått årets allergireaktion, dessutom ser ju faktiskt karln bränd ut, måste ju vara någon form av hybridfärg, huden ser ju som ett taskigt behandlat sämsskinn, men i övrigt var det ju kanske bra om man nu tycker det. :D

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
mini-knutten skrev:
2502711 Nu står det klart att årets vinnare av Mr Olympia, inofficiella VM i bodybuilding, är Jay Cutler! Den tidigare 8-faldiga vinnaren Ronnie Coleman får därmed gå ner från tronen och tar med sig hoppet om att göra det ingen annan gjort; vinna 9 gånger. Ryktet går nu att detta blev Colemans sista Mr Olympia (börjar bli gammal) samt att även Cutler slutar tävla.

Jag kanske är den enda här på SH som intresserar mig för bodybuilding :va
Och nej, jag är inte ghey, däremot säker i min sexualitet :tummenupp

har suttit uppe två nätter i rad för att följa detta. alltid kul och vilken jäkla skräll, kunde aldrig tro att gutler skulle ta det över big nasty. men å andra sidan med halva ryggen avsliten och med ena armen synbart mindre så.......

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Bruno skrev:
2503574 har suttit uppe två nätter i rad för att följa detta. alltid kul och vilken jäkla skräll, kunde aldrig tro att gutler skulle ta det över big nasty. men å andra sidan med halva ryggen avsliten och med ena armen synbart mindre så.......

trevligt med en till bb-intresserad på SH :tummenupp

Pröjsade du för webcasten eller lyckades du få in det på tv :va

Nej, Colemans form var långt ifrån perfekt. Som du sa såg ryggen lite konstig ut (med ett "veck"), märkte dock ingen större skillnad på storleken på hans armar, men om du säger det så. Låren var som vanligt grova, men även om Cutlers ben var mindre hade de faktiskt betydligt bättre konturer och såg allmänt bättre ut. Sen tyckte jag även att Cutlers triceps var överlägsna Colemans :tuttar

Tror du att Coleman kommer tillbaka?

P.S. Hittade den här sidan där man kan jämföra alla deltagare. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM