Cutler vinner Mr Olympia! (obs! gay-varning)

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jorå.... Dom verkar ju helt friska!!..... Vilket tragiskt liv.... Har själv pratat med en som har tävlat i många år, fast han haft fru och barn....
Han fick till slut ett ultimatum... Familj eller bodubuilding....
Det blev familjen...
Tränar själv 4-5 ggr i veckan, men skulle aldrig vilja se ut så där...
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Nej, helt bra mår de ju inte. De står under läkarkontroll med jämna mellanrum. Frågan är hur de kommer att må runt pensionen och därefter? Hur pass bra återhämtar sig kroppen och de inre organen efter en sådan "misshandel"?

Tycker själv att det är freakigt å häftigt, men inte snyggt eller avundsvärt. Absolut crazy, men man måste ändå beundra eller ha respekt för det helt makalösa arbetet och motivationen som ändå ligger bakom.
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Cutler skulle ha vunnit för två år sedan också. Men tyvärr så går "favoriterna" före vissa bedömningar.

Cutler är däremot riktigt grym och man ska unna honom denna titeln, han har jobbat jäkligt länge för att få komma dit han är idag. Bra jobbat!
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
mini-knutten skrev:
2503685 trevligt med en till bb-intresserad på SH :tummenupp

Pröjsade du för webcasten eller lyckades du få in det på tv :va

Nej, Colemans form var långt ifrån perfekt. Som du sa såg ryggen lite konstig ut (med ett "veck"), märkte dock ingen större skillnad på storleken på hans armar, men om du säger det så. Låren var som vanligt grova, men även om Cutlers ben var mindre hade de faktiskt betydligt bättre konturer och såg allmänt bättre ut. Sen tyckte jag även att Cutlers triceps var överlägsna Colemans :tuttar

Tror du att Coleman kommer tillbaka?

P.S. Hittade den här sidan där man kan jämföra alla deltagare. :tummenupp

gå in på denna länken, mycket fina bilder från olika fotografer. inte bara från FLEX.

http://www.milossarcev.com/board/

ta en titt på colmans väntra arm, klart mindre. samma sidan som latsen är skadad på och hans ena lårmuskel. om han kommer tillbaka får tiden utvisa, killen är ändå 42 bast. får se nu om cutler lägger av som han har sagt....
 

Hsb-Chrille

Blå-Gult regerar
Gick med
27 May 2005
Ort
Varberg
Hoj
Husaberg FS650 -02
Bruno skrev:
2503830 gå in på denna länken, mycket fina bilder från olika fotografer. inte bara från FLEX.

http://www.milossarcev.com/board/

ta en titt på colmans väntra arm, klart mindre. samma sidan som latsen är skadad på och hans ena lårmuskel. om han kommer tillbaka får tiden utvisa, killen är ändå 42 bast. får se nu om cutler lägger av som han har sagt....

Man måste vara medlem ju, jag vill också se! :argpådato Cutler ser fan brutal ut :yoparty
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Till de som undrade hur gubben kan vara så brun/gråsvart, de kletar på 250 lager megabrunkräm innan tävlingen för att musklerna ska synas mer. De är alltså inte så bruna egentligen.
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
syltburk skrev:
2503880 Till de som undrade hur gubben kan vara så brun/gråsvart, de kletar på 250 lager megabrunkräm innan tävlingen för att musklerna ska synas mer. De är alltså inte så bruna egentligen.


Lite solarium brukar även ligga bakom, men det är som du säger, man börjar i tid med "brun utan sol", och sedan olja ovanpå det på tävlingsdagen. Man känner igen en byggare i tävlingsform på den sanslösa "brunan" de har, och det utdragna nyllet, bl.a.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Äntligen... :yoparty

Trodde aldrig coleman skulle trilla av 1:a pallen.. Cutler var som sagt grym redan för något år sedan och vann nu med rätta.

Även om man inte är liten själv så är man fanemej patetisk i jämförelse mot dom. Har stått några meter ifrån Pudzianovski och scheizze vad han är stor :Bugar.

Även om man fysiskt inte har någon chans att komma i näreten av dessa så skall jag iaf få in en fot på AF-scenen om några år - wish me luck...
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
mini-knutten skrev:
2503083 :rolleyes:

Cutler är inte den "största"; bodybuilding handlar även mycket om symetri, konturer etc. Lite som konst :)

Tror att Marcus Ruhl är "störst" (kom 9a tror jag)

Han ansiktsuttryck är roligt.
Det ser ut som om han har gjort ngt rackartyg
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
RMT_Racing skrev:
2503927 Äntligen... :yoparty

Trodde aldrig coleman skulle trilla av 1:a pallen.. Cutler var som sagt grym redan för något år sedan och vann nu med rätta.

Även om man inte är liten själv så är man fanemej patetisk i jämförelse mot dom. Har stått några meter ifrån Pudzianovski och scheizze vad han är stor :Bugar.

Även om man fysiskt inte har någon chans att komma i näreten av dessa så skall jag iaf få in en fot på AF-scenen om några år - wish me luck...



Jo, tycker också att det var någon annans "tur" nu, blir lite trist när någon abbonerar på första platsen. Har också träffat polacken, han är inte dålig, ser ju mer ut som en byggare än en strongman.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Cupcake skrev:
2503941 Har också träffat polacken, han är inte dålig, ser ju mer ut som en byggare än en strongman.

Yup... hans axelbredd är helt sjuk. Rätt kul att se honom i toppform - han är verkligen en klass för sig.

Om inte annat så kanske mr governor kanske kan ställa upp igen? :tungan
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
RMT_Racing skrev:
2503954 Yup... hans axelbredd är helt sjuk. Rätt kul att se honom i toppform - han är verkligen en klass för sig.

Om inte annat så kanske mr governor kanske kan ställa upp igen? :tungan


"Pudde" är faktiskt riktigt snygg för att vara en strongman. Han är iafall ett bevis på att man inte måste ha värsta kaggen för att lyfta mycket å bra.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Cupcake skrev:
2503962 "Pudde" är faktiskt riktigt snygg för att vara en strongman. Han är iafall ett bevis på att man inte måste ha värsta kaggen för att lyfta mycket å bra.

Inte för att jag är "ghey", men det har du rätt i :tummenupp

Har iofs träffat en viss svensk från Löddköpinge som inte är så liten han heller. Kagge eller ej så kan man bara flina när han curlar lika mycket som medsvensson tar i bänk :D

Nä.. jag vill se en lineup med Arnold, Flex Wheeler, Cutler och allas vår kaxiga Mustafa M. Coleman kan få titta på - gör nog gått åt hans symetri..

Nu blir det maaat..
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
RMT_Racing skrev:
2503984 Inte för att jag är "ghey", men det har du rätt i :tummenupp

Har iofs träffat en viss svensk från Löddköpinge som inte är så liten han heller. Kagge eller ej så kan man bara flina när han curlar lika mycket som medsvensson tar i bänk :D

Nä.. jag vill se en lineup med Arnold, Flex Wheeler, Cutler och allas vår kaxiga Mustafa M. Coleman kan få titta på - gör nog gått åt hans symetri..

Nu blir det maaat..


Kaggen är ju dessutom ivägen i de där grenarna där de ska springa med tunga prylar i händerna, bidrar inte till bättre kondis direkt heller.

Jo, Colemans mage är ju...ingen höjdare kanske...

Man ska inte äta mat så här sent på natten...:7peta...vet du väl...:hihi .
 

Dirkmeister

Arnold for president........
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Karlstad
Hoj
R1:a - 05
Mr olympia är lika mycket politik som bb. Bra polare med Weider och du vinner. Coleman valde en annan sponsor(förlorad titel). Första gången någon blir "nedpetad" från tronen
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Måste man inte gå på anabola för att se ut så där? Hur fan lyckas man egentligen?:jisses

Inte för att jag tänker göra en satsning:D ;)
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
Rash skrev:
2504019 Måste man inte gå på anabola för att se ut så där? Hur fan lyckas man egentligen?:jisses

Inte för att jag tänker göra en satsning:D ;)
Har diskuterat lite av detta i den här tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136414
med en som hävdar att han har 15 års erfarenhet inom ämnet, men när han fick lite mothugg så ville han tydligen inte diskutera mer :6surkart
 

El Torpedo

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Lund
Hoj
VTR Firestorm
Hur fungerar det med dopingkontroller inom bodybuilding, görs det regelbundna tester på utövarna eller är det bara inför/under stora tävlingar? Är det inte så att många stora killar dyker upp från ingenstans och sopar banan med många etablerade konkurrenter? Man skulle ju kunna misstänka att de knaprar steroider i skymundan i tio år för att undvika att bli upptäckta, och när de blivit tillräckligt stora så slutar de med otillåtna preparat och börjar tävla. Eller är det bara jag som inbillar mig?

Hursomhelst är jag lite imponerad över den målmedventenhet och det engagemang som killar som Coleman och Cutler besitter. Nog för att de ser ut som monster men de kör i alla fall sin grej.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top