Cutler vinner Mr Olympia! (obs! gay-varning)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Blå R1 skrev:
2527311 Om jag inte minns fel så torskade Haga på doping typ 2001..

(Är ej säker på varken Haga el. årtal men ngn topp kille var det)
Ja, han testade positivt för efedrin.

-Freddy-

Guest
RMT_Racing skrev:
2504813 :D
Försvarar inte de som dopar sig, men jag har egentligen inget emot det heller. Jag skulle t.ex. bli väldigt road om de skulle skapa någon form av "Doping-OS". Hur ballt skulle det inte vara att se 100m på 9 blankt? Eller varför inte ett diskuskast som går utanför arenan?

Visst, som underhållning skulle det vara grymt roligt i vissa fall om det var tillåtet att dopa sig, men jag tycker synd om dom i dagsläget som tränat halva livet med rätt kost/vila/gener, att få stå på andra/tredje pall istället för att bli erkända för sin satsning utan doping som etta.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Cutler borde väl vunnit då han gång på gång förbättrat sig nu, men Coleman var hårdare dock med brister i fysiken detta året. Han har sagt att han kommer tillbaka nästa år! Så historia kan fortfarande bli skriven.

Sen till alla trångsynta människor, om ni finner det attraktivt eller inte är väl inte direkt intressant. Men alltid roligt när sådana som er bara står o glor endå. Och ni vet att shack spelare dopar sig... likaså ALLA andra sporter på hög nivå. Hur normalt tror ni det är att cykla uppförsbacka i 60km/h i 3 dar? Men nej dom är säkert rena... :)

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Cupcake skrev:
2503962 "Pudde" är faktiskt riktigt snygg för att vara en strongman. Han är iafall ett bevis på att man inte måste ha värsta kaggen för att lyfta mycket å bra.

Visst är han imponerande, men han var också den första att åka fast för doping när dom började med kontroller inom strongman

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
PeP skrev:
2530888 Visst är han imponerande, men han var också den första att åka fast för doping när dom började med kontroller inom strongman

Kokain är inte en steroid, vilket var vad han åkte dit för.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln