Solid snake
2002
Som långt ifrån elitcyklist så snittar jag 30+ på platten och en runda utan 60+ i nerförsbackarna finns inte när jag är ute och tränar. Hade det funnits en riktig cykelbana så hade jag lyssnat på gnället. I praktiken är cykelbanan ett tillhåll för:
- Vardagscyklister som tror att ingen cyklar snabbare än 10 Km/h
- Fotgängare med musik i lurarna
- Barnvagnar i bredd
- Hundar i koppel
- Barn
- O.s.v
Sannolikheten för en olycka som slutar allvarligt om motionscyklister höll sig där borde de flesta som tagit körkort kunna räkna ut. Problemet måste vara obefintligt på MC, hur svårt kan det vara att köra om egentligen? Lev med det faktum att det faktiskt är de flesta av oss på Sporthoj som egentligen beter sig "illa" på vägarna och cyklisterna faktiskt rättar sig efter lagen. Det är lite farligt mycket "världen befolkas av mig, bara mig och min mamma" över dessa inlägg.
Tommy.exe: Jag förutsätter att din Avatar givetvis inte fotograferats på en allmän väg utan på en plats när ni hade tillstånd från både polisen och trafikverket? Har man ingen stuntbana så...
Dra in i valfri storstad så kommer du inte se några cyklister som rättar sig efter lagen, de cyklar precis hur fan de vill och precis var de vill.