Kryptonit
Pälsklädd raggare
Lite mer info hittade jag på Zatzy's forum.
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=102575
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=102575
Northsea skrev:Förstod att du syftade på ironi, men jag tycker dock inte att det passar sig så speciellt bra när det skett en allvarlig olycka...
Nieto skrev:Vad bra att alla vet så jävla mycket om vad som hände egentligen. Jag känner polisen som har hand om utredningen och föraren själv.
För det första var det grönt ljus och han åkte i 70 km / h som visserligen var för fort eftersom det var 50 väg. Tjejen åkte rakt ut i gatan mot rött på ett övergångställe men det var alldeles för nära för att han skulle hinna få stopp på hojen, han körde in i hennes framhjul på cykeln och fick vobbel i hundra meter innan han ramlade av cykeln och slog i ansiktet i marken och blev medvetslös. Hojen gled vidare ca 50 meter. Det kan tilläggas att tjejen var drogpåverkad och berusad. Han var så vimsig i skallen när polisen kom att dom trodde han var påverkad och tog ett test på honom. Hans test som för den delen var negativt. Han har haft körkort förut men blev av med det pga en fortkörning.
Det är synd det som hänt men båda överlevde iaf och det är huvudsaken.
Silwer skrev:jovisst bilen han racade mot stannade för rött men han var ju färgblind det var grönt
Det var egentligen en helyllekille. Och allt var andras feel
Jag vet att pressen skriver mycket dynga. Och jag vet inte vad som är rätt och fel i det här fallet men här diskuteras det ju efter vad som skrivigts om olyckan. Så bli inte upprörd över snacket. Om det nu var så som du säger så tycker jag synd om mc föraren (och flickan också för den delen).corleone skrev:Fan va bra att alla är SÅÅÅÅ duktiga och vet allt, sluta lyssna på rykten och skvaller å sätt er på aset ni har utanför och krama skiten ur den istället för att snacka skit om saker ni inte vet ett skit om!!!!
Out_Spinner skrev:Jag vet att pressen skriver mycket dynga. Och jag vet inte vad som är rätt och fel i det här fallet men här diskuteras det ju efter vad som skrivigts om olyckan. Så bli inte upprörd över snacket. Om det nu var så som du säger så tycker jag synd om mc föraren (och flickan också för den delen).
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|