Dunlop Sportsmart utan att tveka. Jag kör gata och bana och i helvete att jag sätter Michelin på min hoj, framförallt inte Pilot Power 2 ct.
Hur kör duSkall man lattja lite på bandagar och smc kurser så duger det mesta.
sök efter däcktrådar så får du hur mycket info som helst.
Pirelli supercorsa SP kör jag på nu o det funkar helt ok, har tidigare kört på Continental Race attack, Dunlop Qualifier RR och Shinko Stealth och av dom däcken hade shinko bäst grepp OCH livslängd!
Metzeler Sportec M3 och Metzeler Sportec M5 Interact, beroende på hur ny teknik man vill ha. Det är däck som passar praktiskt taget alla hojar, både för gata och bana.
ABSOLUT NEJ!!
.... framförallt inte Pilot Power 2 ct.
Dunlop Sportsmart utan att tveka. Jag kör gata och bana och i helvete att jag sätter Michelin på min hoj, framförallt inte Pilot Power 2 ct.
jajemen har du kört med nån av dom??
Power 2CT var the shit för bara ett par år sedan. Har jävulskt svårt att tro att du pressar sönder ett sånt däck på gata och bana.
Men klart, det är fett att sko hojen me nå über-gp-teknik
vakna upp
Sluta tramsa. Du är jeTetuFF, vi vet.
Anledningen till att jag inte skulle sätta dem på min hoj är att jag har flera vänner som brakat av på bana, och gata, med dem på. Allt från nybörjare till ärrade veteraner. Så, oavsett hur svårt du har att tro att jag, eller någon annan, pressar sönder ett sådant däck på gata och bana, så säger min erfarenhet tvärtom. Av svaren i tråden att döma är den erfarenheten knappast unik.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari