Är det inte bättre att du är med nu så att det blir något? Du vill förstås ha den BÄTTRE balansmojängen.sandstream skrev:@Håkan: Kan jag ta med krängare och balanserare när jag beställer däck till våren eller är risken att de är slut då?
X-up skrev:Är det för dent att haka på? Har inte läst hela tråden, men vad går det på för en krängare & en balanserare?
Mvh Morgan
sandstream skrev:@Håkan: Kan jag ta med krängare och balanserare när jag beställer däck till våren eller är risken att de är slut då?
P@trik skrev:Skulle som sagt föredra den lite dyrare som verkar vara den bättre av dom två.
Men böjer mig för den som majoriteten vill ha, bara jag får någon..
håkan skrev:hittils verkar det som om det är såhär, vissa som tänkt sig den Mynetmoto varianten vill/kan inte byta till den billigare.
Det är ännu ingen av de som tänkt sig den billigare som sagt sig inte vilja betala lite extra för Mynetmoto.
Är det rätt uppfattat av mig?
//håkan
Det stod väl så att vi som beställt Zupin inte behöver bry oss om att svara. Så det har jag inte gjort. Jag kan dock tänka mig att steppa upp till Mynetmoto om det behövs. Tycker iofs vid närmare eftertanke att bägge ser groteskt stora ut, speciellt i jämförelse med det jag brukar använda nämligen en kofot med spännband på en hemmaspikad träram...håkan skrev:hittils verkar det som om det är såhär, vissa som tänkt sig den Mynetmoto varianten vill/kan inte byta till den billigare.
Det är ännu ingen av de som tänkt sig den billigare som sagt sig inte vilja betala lite extra för Mynetmoto.
Är det rätt uppfattat av mig?
//håkan
Torkel skrev:Det stod väl så att vi som beställt Zupin inte behöver bry oss om att svara. Så det har jag inte gjort. Jag kan dock tänka mig att steppa upp till Mynetmoto om det behövs. Tycker iofs vid närmare eftertanke att bägge ser groteskt stora ut, speciellt i jämförelse med det jag brukar använda nämligen en kofot med spännband på en hemmaspikad träram...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |