Är det ok för jocke så är det ok för migNorris skrev:Jag kan nog fixa några (ink. mig) som är intreserade!
Får testa Stoffts i spanien kanske
mvh// Norris # 23
Är det ok för jocke så är det ok för migNorris skrev:Jag kan nog fixa några (ink. mig) som är intreserade!
Får testa Stoffts i spanien kanske
mvh// Norris # 23
Ingen orsak, nöjet var helt på min sida.yates skrev:Fick min skärare idag! Tack för hjälpen Marcus
Ehhh.. varför skulle man sabba skäret om däcken är beggade ? Ställ in rätt djup bara å kör.WestW skrev:2221943Är det okej att skära i beg slicks eller sabbar man kniven på nolltid då?
Däcket kan ha samlat på sig diverse smågrus och skrot som stoppar skärets framfart. Ytan är lite ojämn i hårdheten också, men det brukar sällan bjuda på några större problem att skära. Jag ska dra några skåror i sulan jag använde på Gelleråsen, så att det blir mer gatvänligt - kändes dumt att börja skära sånt innan banåkningen.Spider skrev:2222108Ehhh.. varför skulle man sabba skäret om däcken är beggade ? Ställ in rätt djup bara å kör.
.
TomK skrev:2222200Däcket kan ha samlat på sig diverse smågrus och skrot som stoppar skärets framfart. Ytan är lite ojämn i hårdheten också, men det brukar sällan bjuda på några större problem att skära. Jag ska dra några skåror i sulan jag använde på Gelleråsen, så att det blir mer gatvänligt - kändes dumt att börja skära sånt innan banåkningen.
Nej, fast det finns ju småsten och sånt som fastnar i däcket och inte bara på ytan. Speciellt på riktigt mjuka sulor. Men det brukar gå hyfsat ändå och skären är inte så dyra.WestW skrev:2222215Spolar man av däcket ordentligt innan borde det inte vara några problem alltså.
RookieSM skrev:2233073Är det någon mer som behöver? Lägger beställningen i slutet av veckan och då måste pengarna vara mig tillhanda så än är det inte för sent.
Skicka PM om ni är intresserade.
Såfort tillräckligt många visat intresse, som det ser ut just nu verkar det dröja lite. Några få till bara, någon?Ronta skrev:2345038Kommer det att bli någon mer beställning..? Jag är intresserad..
/R
Jag kan tänka mig köpa en!!RookieSM skrev:2345143Såfort tillräckligt många visat intresse, som det ser ut just nu verkar det dröja lite. Några få till bara, någon?
Bra bra, en till bara, sen.Nemal skrev:2345370Jag kan tänka mig köpa en!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|