R1Lillen skrev:vart köper man bra å billiga däckvärmare??
Neutral skrev:
Petteri skrev:Beställde därifrån för ca 3 veckor sedan har inte hört något ännu
DreeTman skrev:Måste blivit någon form av fel. Skicka igen eller skicka ett pm så löser vi det!
Har de kommit något paket från England ännu?DreeTman skrev:Måste blivit någon form av fel. Skicka igen eller skicka ett pm så löser vi det!
christer skrev:Kanske går att få till ett ännu bättre pris om vi precis som med laptimerna fixar till ett gruppköp. Det är många nya förare tills säsong 2006 så ett visst underlag borde ju finnas.
Neutral skrev:Bra idé Christer, jag tror att de som Dreetman säljer är ok, så sades det i en annan tråd. Ett gruppköp torde bli minst 10 på ett bräde.
Håller medNeutral skrev:Bra idé Christer, jag tror att de som Dreetman säljer är ok, så sades det i en annan tråd. Ett gruppköp torde bli minst 10 på ett bräde.
Hitecfrollo skrev:Håller med
Jag är gärna på om det blir gruppköp, dock vissa krav.
Men de för 2595 i länken från E-Racing verkar väl ok och prisvärda.
Vill ej ha något skräp bara för att de är billiga, kardborre termostat och lite kvalite låter bra tycker jag
Är det någon med lite koll som har lust att ta tag i ärendet
så uppskattas det mkt.
jaja man är väl inte alltid så snabb, får väl skylla på att jag började skriva ett svar kollade till sonen som gnydde lite i sömnen eller nått och sen skrev klart.Gottis skrev:läs inlägget över dej iställe
Petteri skrev:Ja här var det julafton idag däckvärmarna kom
jepp ungarna blir överlyckliga när tomten kommer på en hoj med varma däckGottis skrev:Blir att gasa runt granen i jul då med varma däck lr tom att dom smälter snön
Petteri skrev:Ja här var det julafton idag däckvärmarna kom
Jag har varit hos Greven och tittat på hans nya däckvärmare. De har ingen strömförande slinga utan en massiv silliconmatta som blir varm, verkar helrätt. Alltså inga trådar som kan gå av. Tror han sa ca:4000kr. Det ska inte bara vara billgt det ska va bra med annars har man köpt dyrt.R1Lillen skrev:vart köper man bra å billiga däckvärmare??
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|