däckvärmare..

the_wall

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
.......
P@trik skrev:
Jag är intresserad ,fast väntar gärna nån månad.Har haft mycket utgifter sista tiden.

Jo det är ju ett tag kvar tills det är säsong så det är väl ingen brådska direkt kanske :rolleyes:
Men det får väl kollas med Swedie först så det är ok.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
the_wall skrev:
Det är SMI Digital jag menar.
http://www.kvickmc.se/smi-1.htm

Kvick mc tar 2465:- per sats.
Runt 2000:- har jag fått från ett annat ställe vid runt 15 beställningar.
Ok, bättre pris på samma produkt är bra förstås. :tummenupp Bara lite jobbigt med nya produkter hela tiden när man inte känner till dem.

Jag kan väl vänta tills efter nyår också även om det varit coolt med lite fler hårda paket under granen. :yoparty

Flatslide

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Hoj
R1, Crf å CB 750
Jag är också intresserad. När beställningen sker spelar ingen roll för min del. Bara det blir innan säsongen börjar.

MC Doktorn

Guest
Vad är bra och dåligt även om ett bra pris aldrig är fel så lever jag med föreställningen att man får vad man betalar för.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Men vi kör ett gruppköp i januari då. :tummenupp Då har alla fått ordning på ekonomin igen och vi hinner få värmarna i februari i alla fall.

Jag tycker SMI verkar bra, coolt med digital reglering och live visning av aktuell temperatur. Om vi får dem för runt 2000 är jag med.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
2ono skrev:
Vad är bra och dåligt även om ett bra pris aldrig är fel så lever jag med föreställningen att man får vad man betalar för.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Visst är det så, därmed inte sagt att bara för nått är billigt så måste det vara dåligt.

Precis som med så mycket annat får man kompromissa.
Men visst skulle det va kul att alltid ha råd med det bästa och värsta hela tiden...fast så ser inte min verklighet ut.

the_wall

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
.......
däckvärmare

Dom som tillverkar SMI Digital gör tydligen även däckvärmare till bla. Chicken Hawk i USA, MotoGP i England, TSR Japan och Sportsbike i Australien.
Så dom kan väl inte vara helt kassa.

Vore kul om vi blir ett gäng i så fall.
Måste ha till nästa säsong. :)

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Neutral skrev:
Då har alla fått ordning på ekonomin

:skrämd Det är ju då man ska pröjsa för alla julklappar man så givmilt fördelat :tomten

Men jag är också på om det blir ett gruppköp till en vettig peng vare sig det blir innan eller efter helgen, huvudsaken att vi har dom i god tid till säsongen startar. :banana

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Neutral skrev:
Men vi kör ett gruppköp i januari då. :tummenupp Då har alla fått ordning på ekonomin igen och vi hinner få värmarna i februari i alla fall.

Jag tycker SMI verkar bra, coolt med digital reglering och live visning av aktuell temperatur. Om vi får dem för runt 2000 är jag med.

Bra tar du det med Swedie då lr vi måste ju ha tilllåtelse om han inet går med på det så kan vi ju alltigt slänga upp en tillfällig sida där vi kan ha det gruppköpet på jag vill helst inte lägga för mycket pengar på däckvärmare även om det säkert skulle va värt det...Däck och träningar kostar ju med pengar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Görs det via ett svenskt företag får ni godkänt på det här. Vet inte riktigt hur jag ska göra än med alla dessa önskemål på gruppköp. För att det är nämligen svenska företag som hör av sig till mig och tycker att jag inte gynnar svenska marknaden och förstör och försvårar att ha låga priser.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Swedie skrev:
Görs det via ett svenskt företag får ni godkänt på det här. Vet inte riktigt hur jag ska göra än med alla dessa önskemål på gruppköp. För att det är nämligen svenska företag som hör av sig till mig och tycker att jag inte gynnar svenska marknaden och förstör och försvårar att ha låga priser.

kan förstå dej swedie men det måste ju sättas en gräns vad svenska företag tar också MC delar är dyrt i sverige specielt Racing prylar i jämfört med Tyskland och England därför folk söker sej utåt i Europa nu när vi är med i EU

Sen att vi som inte har så mycket sponsorer, själv har jag ingen som ger mej några Kontanta pengar så vill man ju komma undan så billigt som möjligt för att få pengar över till Övrig utr och träningar,licens avgifter,startavgifter mm

Men som sagt förstår att det drabbar dig och sidans reklam intäkter

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sverige är en så pass liten marknad att det "måste" tas högre priser för att överleva. Det går inte att leva på mängd här.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Swedie skrev:
Sverige är en så pass liten marknad att det "måste" tas högre priser för att överleva. Det går inte att leva på mängd här.

ja så är det men min plånbok blir inte större för det :( även om jag önskade det

MC Doktorn

Guest
P@trik skrev:
Precis som med så mycket annat får man kompromissa.
Men visst skulle det va kul att alltid ha råd med det bästa och värsta hela tiden...fast så ser inte min verklighet ut.

Så är det nog för alla men för den saken vill man ha grejer som funkar.

Man får dra in på julklapparna till barnen i år :rolleyes:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
Försvårar att ha höga marginaler var nog vad de menade.

Otroligt amatörmässigt av "företagen" att gnälla om gruppköpen här. Hur många kronor har omsatts på gruppköp på forumet? Ett par-tre hundra tusen kanske. Hur mycket omsätter handeln med MC-tillbehör? Ett par hundra miljoner, räcker det? En halv miljard?

Lipa om en promille. Eller en halv.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Själv är jag långt från gjord av pengar och vill självklart ha allting till så billigt pris som möjligt. Men känner ändå ett ansvar att gynna svensk marknad.

Jag väljer lätt att stoppa ett gruppköp om det handlar om t.ex 1800kr från utlandet när en svensk handlare kanske tar 2100kr genom gruppköp.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
Vet inte riktigt hur jag ska göra än med alla dessa önskemål på gruppköp.
Mitt förslag är att du tillåter dem. På vissa grejer är handlarnas påslag så stora att det är för lönsamt att göra ett gruppköp för att folk skall låta bli. Får man inte göra det här så kommer det att ske på någon anna sajt. Handlarna vinner inget på det men SH:s värde för oss sänks.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Greven MC ringde just upp mig och ville berätta att han kan erbjuda MotoGP-däckvärmare för 1800kr (+frakt inom Sverige). Är det av intresse? Han kunde lägga beställning väldigt snabbt. Och kan även ge garanti på så sätt att om de går sönder (naturligt) så byts de ut direkt.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Swedie skrev:
Greven MC ringde just upp mig och ville berätta att han kan erbjuda MotoGP-däckvärmare för 1800kr (+frakt inom Sverige). Är det av intresse? Han kunde lägga beställning väldigt snabbt. Och kan även ge garanti på så sätt att om de går sönder (naturligt) så byts de ut direkt.

Låter vettigt, nu är jag ju viserligen inte intresserad för än jan/feb men endå :tummenupp

björn

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...