Strandelin
Medlem
Jocke S skrev:...massiv silliconmatta som blir varm, verkar helrätt. Alltså inga trådar som kan gå av...
Låter spännande, vad var det för märke?
Jocke S skrev:...massiv silliconmatta som blir varm, verkar helrätt. Alltså inga trådar som kan gå av...
Jag kommer inte ihåg, fråga Greven.Strandelin skrev:Låter spännande, vad var det för märke?
Verkar ju kanon! Kör du med dem? Man vill ju ha någon referens innan man önskar hos . Är inte effekten låg?Gixxer 1000 skrev:Kvick säljer tom 20/12 SMI däckvärmare för 1998:- resp 2465:- den senare med inställning av exakt den temp du vill ha. (www.kvickmc.se)
Neutral skrev:Verkar ju kanon! Kör du med dem? Man vill ju ha någon referens innan man önskar hos . Är inte effekten låg?
ozto skrev:En liten fråga: hur länge brukar man normalt behöva ha på värmarna innan däcken är genomvarma? skulle ju va trist om dom här är lite för klena så inte däcken blir genomstekta inom normal tid!
Neutral skrev:Verkar ju kanon! Kör du med dem? Man vill ju ha någon referens innan man önskar hos . Är inte effekten låg?
Jag är intresserad av ett gruppköp om någon annan har lust att roddaGottis skrev:Såg att man kunde beställa fler och få ett bättre pris......
Strandelin skrev:Låter spännande, vad var det för märke?
Dumma dig inte nu, Sandstream. Vänta inte på att andra skall göra det du kan göra själv. Sätt igång barasandstream skrev:Jag är intresserad av ett gruppköp om någon annan har lust att rodda
Neutral skrev:Det Axxexs skriver verkar betryggande. Jag vill ha den digitala förstås för hajjtekk rulez.
sandstream skrev:Jag är intresserad av ett gruppköp om någon annan har lust att rodda
sandstream skrev:Jag är intresserad av ett gruppköp om någon annan har lust att rodda
the_wall skrev:Däremot har jag ett annat ställe på G, om vi lyckas bli runt 15 stycken.
Där skulle priset landa på strax över 2000:-, kan det vara av intresse?
Neutral skrev:Jag är mest intresserad av att det blir bra grejer, om det är 2000 eller 2500 spelar ingen roll egentligen. Det senaste "klippet", är det SMI eller något helt annat?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|